Sieć POLOmarket rozwija program lojalnościowy i wprowadza nową aplikację mobilną

Grupa POLOmarket, polska sieć supermarketów, 28 sierpnia br. wystartowała z zupełnie nową aplikacją mobilną. Narzędzie poszerza możliwości funkcjonującego od ponad 3 lat, programu lojalnościowego POLOkarta. Ponad 1 mln jego aktywnych użytkowników, a także nowi klienci, od końca sierpnia mają do dyspozycji wiele dodatkowych korzyści w ramach programu POLOkarta oraz samej aplikacji.

– Nasza nowa aplikacja to element realizacji ważnego punktu strategii marketingowej zakładającej konsekwentną transformację cyfrową komunikacji sieci, a także wielokanałowe budowanie lojalności naszych klientów. Już teraz nasz program POLOkarta z ponad milionem wydanych i aktywnych kart jest jednym z większych funkcjonujących w sieciach FMCG w Polsce. Poszerzenie go o mobilną kartę w aplikacji pozwoli na jego dalszy rozwój i dotarcie do nowych klientów, zwłaszcza tych ceniących rozwiązania mobilne – mówi Krzysztof Szultka Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Nowe funkcjonalności aplikacji mobilnej POLOmarket

Użytkownicy, którzy pobiorą bezpłatnie aplikację POLOmarket z platformy Google Play lub App Store i zarejestrują ją w programie lojalnościowym, będą mogli natychmiast skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. To jedna z ważniejszych, ale nie jedyna korzyść dla klientów. Nowa aplikacja umożliwia także zbieranie i wykorzystywanie punktów w programach lojalnościowych, wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie i szybkie dania z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia list zakupowych. Użytkownicy aplikacji mogą też w łatwy sposób oceniać zakupy zrobione w POLOmarkecie poprzez moduł do pomiaru Customer Experience (CX na platformie Opinello), a także sprawdzać nowości w katalogu marek własnych sieci , w tym serwisu z winami dedykowanymi „Dobre Grono”. Aplikacja umożliwia również przeglądanie w łatwy i szybki sposób gazetek promocyjnych oraz wyszukiwanie sklepów sieci.

Uruchomiona przez sieć POLOmarket aplikacja w przyszłości będzie rozwijana przy uwzględnieniu doświadczeń zakupowych i opinii klientów sieci i użytkowników tego mobilnego rozwiązania. Dane są zbierane i monitorowane przede wszystkim przez narzędzie do pomiaru CX (Customer Experience) wdrożone w sieci już kilka lat temu. To kolejne w ostatnim czasie mobilne rozwiązanie, które wprowadziła Grupa POLOmarket. Dla przypomnienia, od początku lipca br. we wszystkich sklepach sieci POLOmarket można dokonywać płatności bezgotówkowych BLIK.

Sieć POLOmarket to polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również Spółka logistyczna. Sieć jest rozwijana od 1997 roku. Aktualnie ma ponad 280 placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie sklepy POLOmarket odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Spółka zatrudnia ponad 6,3 tys. osób.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl