CREAM: rosną obroty Galerii Askana

Zarządzana przez CREAM, Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. notuje w czerwcu i lipcu bardzo dobre wyniki.  Mimo istotnych zmian w postaci niedziel niehandlowych, założenia dalszego trendu dodatniego w obszarze osiąganych wskaźników sprawdzają się.

Firma CREAM jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference.

Czerwcowe i lipcowe obroty Galerii Askana

Dynamika obrotów w czerwcu i lipcu 2019 roku wskazuje kolejno na 5 proc. i 4 proc. wzrost w stosunku do analogicznych miesięcy roku poprzedniego. Potwierdza  to, że obrana strategia i synergia wielu działań owocują dobrymi wynikami, a proponowana oferta cieszy się zainteresowaniem klientów.

– To nie koniec pozytywnych zmian podnoszących atrakcyjność obiektu. Jeszcze w tym roku planowane są dalsze decyzje związane z rozbudową istniejących lokali a także zmianą lokalizacji niektórych najemców. Ostanie miesiące to również wprowadzenie do Galerii Askana marek dotąd nieobecnych w Gorzowie m.in. Venezii oraz marki Femestage Evy Minge, która otworzy swój salon już w połowie września. CREAM na bieżąco reaguje na zmiany rynkowe, odpowiednio je modyfikuje i dostosowuje do aktualnych realiów, stając się tym samym liderem zmiany – podkreśla Michał Małecki, Dyrektor Leasingu CREAM.

– Rok 2019 to istotne zmiany funkcjonowania galerii w niedziele niehandlowe a tym samym zmiany w zachowaniach konsumenckich. Klienci Galerii Askana chętnie korzystają w tych dniach z oferty rozrywkowej  i gastronomicznej, co potwierdzają dodatnie wskaźniki obrotów osiąganych przez reprezentantów branży gastronomicznej. Pozostajemy aktywni marketingowo, współpracujemy z miastem i lokalnymi instytucjami, co potwierdza że mimo upływającego czasu nasza silna pozycja na rynku jest doceniana. W ostatnim czasie powstał spot promujący Galerię Askana, podkreślający jej różnorodność i niezwykłą atmosferę, który promowaliśmy na dużym ekranie w Kinie Helios – dodała Anna Sip, Manager marketingu.

W niedziele niehandlowe we wrześniu otwarte pozostają Kino Helios i Askalandia, które reprezentują branżę rozrywkową. Ponadto, klienci mogą skorzystać z kompleksowej oferty gastronomicznej: NY Hot Dog, Grycan, Cafe Castellari, Sphinx, Izmir Kebab, Kuchnia Pekin, Pizza Hut oraz Restauracja Olimp.

Obiekt zarządzany przez CREAM

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się ponad 100 butików, 8 kawiarni, restauracji i barów oraz multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób. H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Solar, Empik, CCC, Media Expert, Rossmann, Pizza Hut oraz Restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana

CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma skupia się na zarządzaniu operacyjnym i strategicznym oraz budowaniu wartości projektów poprzez indywidualne podejście do każdego z nich. CREAM specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto usługi doradztwa inwestycyjnego, operacyjnego, działań deweloperskich i project managementu oraz doradztwo marketingowe, finansowe i księgowe.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl