Frisco.pl ma nowego prezesa

Jacek Palec został Prezesem sklepu internetowego Frisco.pl. Zastąpił Grzegorza Bieleckiego pełniącego do tej pory obowiązki prezesa, który w dalszym ciągu zostaje w zarządzie spółki jako Wiceprezes Zarządu.

Jacek Palec od lat współtworzył rozwój biznesu e-grocery w Polce, a w ostatnim czasie zarządzał rozwojem rynku FMCG w strukturach największego polskiego marketplace’u Allegro.pl.  Swoją karierę zawodową rozpoczął 20 lat temu w sektorze bankowym, a managerskie kompetencje kształtował współtworząc, a następnie rozwijając Euro Bank S.A., w którym piastował przez wiele lat stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Po akwizycji Euro Bank S.A przez francuską grupę finansową Societe Generale pozostał na rynku kapitałowym gdzie zarządzał funduszem inwestycji zalążkowych – AIP Seed Capital inwestującym w start-up’y.

Cieszymy się, że przez ostatnie lata udało nam się rozwinąć Frisco.pl do skali rynkowej, która jest atrakcyjna dla najwyższej klasy managerów. Jacek Palec dołącza do nas w niezwykle ciekawym momencie i wierzymy, że jego doświadczenie, wiedza i entuzjazm wyniosą Frisco.pl na kolejny etap jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju oraz ugruntują spółkę na pozycji lidera e-grocery – mówi Krzysztof Konopiński, Partner MCI.

Pełniący przez ostatni rok obowiązki prezesa Frisco.pl Grzegorz Bielecki, pozostaje w zarządzie spółki i powraca na stanowisko członka zarządu i dyrektora operacyjnego.

– Jestem ogromnie wdzięczny Grzegorzowi Bieleckiemu za jego wkład w umacnianiu pozycji naszej spółki na rynku e-grocery. W ciągu ostatnich 12 miesięcy niezwykle sprawnie przeprowadził naszą firmę przez bardzo kluczowy etap rozwoju – budowę nowego, automatycznego magazynu oraz przeniesienie do niego całości operacji. To właśnie ta skomplikowana operacja, połączona z wdrożeniem nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie systemów, tworzy bardzo mocne podstawy do dalszego rozwoju Frisco.pl – dodaje Krzysztof Kopiński.

Frisco.pl od 13 lat na rynku

Frisco.pl to działający od 13 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w hipermarketach. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl