Nowe marki biżuteryjne w MMG Centers Kutno

Oferta biżuterii i akcesoriów kutnowskiej galerii kusi nowymi markami. Podpisane zostały umowy najmu z dwoma najemcami – Yes i Swiss. Sklepy zajmą odpowiednio 40 i 25,5 mkw. i znajdą się w centralnej części pasażu. Najemcy wzbogacą szeroki asortyment centrum handlowego Master Management Group w Kutnie. Projekt zostanie zaprezentowany podczas targów Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference.

– W odpowiedzi na potrzeby klientów, sfinalizowaliśmy umowy najmu z markami Yes i Swiss. Biżuteria i dodatki będą doskonałym uzupełnieniem artykułów modowych, które stanowią kluczową kategorię zakupową naszego centrum w Kutnie. Planujemy konsekwentnie poszerzać portfolio marek tu dostępnych, o kolejnych umowach najmu będziemy informować już niebawem – mówi Wioleta Sobieraj, Leasing Manager w Master Management Group.

– Zdecydowaliśmy się na otwarcie sklepu w MMG Centers Kutno, ponieważ widzimy jak świetnie rozwija się Kutno. Jest to miasto, które łączy tradycję z innowacją – dokładnie tak jak my. Staramy się ciągle poszukiwać i wdrażać nowoczesne rozwiązania – od projektowania biżuterii po dobór lokalizacji i wyposażenie każdego z naszych salonów. Galeria MMG Centers Kutno idealnie wpisuje się w nasze oczekiwania – mówi Paweł Korobacz, dyrektor ds. Ekspansji i Organizacji Sieci Detalicznej YES.

Yes Biżuteria to polska, rodzinna firma z ponad 30-letnią tradycją, posiadająca sieć niemal 150 salonów jubilerskich w centrach handlowych w całym kraju. W MMG Centers Kutno zajmie lokal o powierzchni 40 mkw. Swiss od 20 lat zajmuje się dystrybucją i sprzedażą zegarków oraz posiada 130 butików w całej Polsce. W nowym lokalu o powierzchni 25,5 mkw., klienci znajdą zegarki tradycyjne, szwajcarskie, światowe marki fashion, smartwatche oraz egzemplarze na co dzień i na specjalne okazję. Salony marek Yes i Swiss znajdują się w centralnej części pasaży, na wprost od głównego wejścia do galerii. Dzięki asortymentowi nowych najemców, MMG Centers Kutno zaspokoi potrzeby nawet najbardziej wyrafinowanych klientów.

Porfolio MMG

MMG Centers Kutno zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych formatów handlowych we wrześniu 2017. Obiekt jest regionalnym centrum handlowym o powierzchni 16,1 tys. mkw. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe oraz sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych. W ramach zaangażowania w działania z miastem MMG Centers Kutno uczestniczy w Święcie Róży, Festiwalu Projektów Europejskich oraz jest sponsorem festiwalu piosenek Jeremiego Przybory Stacja Kutno.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada ponad dwunastoletnie doświadczenie na rynku oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. Firma jest partnerem na polskim rynku dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. W swojej historii MMG współpracowało z takimi partnerami jak Marcol Group, Europa Capital oraz w formie spółki joint venture z Blackstone. Obecnie MMG zarządza 100 tys. mkw. powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu (MMG Centers*). Dodatkowo MMG jest też inwestorem i deweloperem kompleksu handlowo-biurowego Hi Piotrkowska 155, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w centrum Łodzi, a także trzech centrów handlowych w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl