Zarząd CDRL zadowolony z wyników sprzedaży

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, w sierpniu wypracował 15,2 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej – jest to wynik o 4 proc. wyższy niż w analogicznym okresie 2018 roku. W minionym miesiącu sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 1,8 mln zł.

– W sierpniu osiągnęliśmy dobre wyniki sprzedaży w sieci detalicznej, poprawiliśmy zarówno przychody, jak i osiąganą marzę na sprzedaży. Jednocześnie zanotowaliśmy spadek sprzedaży r/r w kanale e-commerce, który był spowodowany czynnikami sezonowymi – pogodą i łagodniejszymi promocjami. Mniejsze promocje, które wynikały z przyjętej polityki sprzedaży bieżącej kolekcji oraz braku konieczności wyprzedaży zapasu towaru z poprzednich sezonów, co miało miejsce w roku ubiegłym, przełożyły się na spadek obrotu, ale jednocześnie o ponad 13 pkt. proc. poprawiliśmy marżę – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL SA.

Na przestrzeni ośmiu miesięcy br. polska sieć detaliczna marki Coccodrillo wypracowała 99,8 mln zł przychodu – jest to o 5 proc. więcej  w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. W tym okresie, w krajowym kanale internetowym sprzedaż wyniosła 14,9 mln zł i była wyższa względem roku ubiegłego o 14 proc.

Grupa CDRL podjęła decyzję o zmianie sposobu informowania o wynikach sprzedażowych. Dane dotyczące przychodów ze sprzedaży będą obejmowały również białoruską sieć Buslik i będą publikowane po zakończeniu kwartału. Pierwsza publikacja danych w nowej formule planowana jest na początek października i obejmie przychody za III kwartał 2019 r.

O CDRL

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Enjoy Baby, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy i cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w ponad 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 5 wersjach językowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl