Lancerto otworzy flagowy salon

Lancerto, marka odzieży męskiej premium, zadebiutuje w warszawskiej galerii Westfield Arkadia w połowie października. Ponad 160 metrowy flagowy salon to dopełnienie strategii rozwoju marki, która zakłada obecność w największych polskich miastach. Nowy salon Lancerto będzie zlokalizowany w bliskim sąsiedztwie innych marek z segmentu premium.

– Konsekwentnie realizujemy nasze założenia, Arkadia jako obiekt o jednym z największych footfall w Europie Środkowo-Wschodniej wydaje się być idealnym punktem w rozbudowie portfolio naszej marki. W 2018 roku Lancerto otworzyło 12 proc. nowej powierzchni najmu, a w 2019 zaplanowaliśmy otwarcie około 10 proc. nowej powierzchni najmu oraz kilka znaczących powiększeń salonów. Ten plan zrealizowaliśmy w 100 procentach – mówi Tomasz Ciąpała, Prezes Zarządu Lancerto S.A.

Flagship store Lancerto

Nowy punkt w portfolio Lancerto będzie wystrojem nawiązywał do podróżniczego hasła marki: „Życie jest podróżą, więc podróżuj w dobrym stylu”. Zatem oprócz przyjaznego wnętrza, w którym dominują ciemne, eleganckie kolory oraz drewno i metal, pojawią się akcenty takie jak stare kufry, książki oraz elementy nawiązujące do rzemiosła krawieckiego.

– W salonie oprócz najnowszej kolekcji jesień-zima, klienci znajdą też linię garniturów Business Mix dostępną w ponad 60. rozmiarach, które można dowolnie konfigurować pod kątem koloru, rozmiaru i kroju marynarek oraz spodni. W Westfield Arkadia, nie zabraknie też dedykowanych kolekcji tj. Lancerto&MR.Vintage – limitowanej seria ubrań, która powstała we współpracy z Michałem Kędziorą, prowadzącym bloga MR.Vintage, a także Lancerto Comfort Plus, która obejmuje wygodne garnitury, marynarki i koszule, uszyte z innowacyjnych tkaniny o takich parametrach jak: wodoodporność, niski wskaźnik zagnieceń i natural stretch, które poprawiają parametry użytkowe eleganckich ubrań – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.

Lancerto realizuje strategię omnichannel

Lancerto zgodnie ze strategią sprzedaży wielokanałowej od kilku sezonów stara się ściśle integrować świat sprzedaży off- i on-line. Właśnie dlatego salon w Arkadia Westfield będzie przystosowany do tego, aby w przyszłości było możliwe wdrożenie rozwiązań typu digital signage. W salonach Lancerto i na lancerto.com dostępna jest usługa Click and Collect integrującą stany z magazynu centralnego, sklepu internetowego i salonów stacjonarnych. Dzięki temu klient ma szybki dostęp do każdego rodzaju asortymentu, także brakujących w danej lokalizacji rozmiarów i modeli ubrań. Usługa pozwala też na dowolność w sposobach i czasie płatność, klient może dokonać płatność w salonie lub online, a także w najbardziej wygodny dla niego sposób uzyskać zwrot środków, w przypadku odstąpienia od umowy przy zakupach w internecie.

Lancerto to marka mody męskiej specjalizująca się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji. Lancerto dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią 45 salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl