Nowa strategia marki Tally Weijl w Europie

Rok 2019 to kolejny rok zmian, przemian i różnych metamorfoz sieci Tally Weijl w Polsce i całej Europie, ale i podejmowania nowych wyzwań. –  W ostatnich miesiącach otworzyliśmy nowe sklepy w centrum handlowym Serenada, Galerii Młociny, relokowaliśmy nasze placówki na nowe powierzchnie w pobliże innych marek modowych w Centrum Blue City oraz Galerii Jurajskiej – mówi  redakcji retailnet.pl Anna Strauchold, menedżer ds. ekspansji w Europie Wschodniej, odpowiedzialna za rozwój marki w Polsce, Czechach i na Słowacji.

– Wszystkie nowe salony wykończone są w najnowszych standardzie, charakteryzującym się odcieniami bladego ciemnego różu, szarości, graficznymi wzorami tapet, a nowoczesny wydźwięk nadają im lekkie metalowe regały i gipsowe aplikacje ścienne – dodała Anna Strauchold.

Firma Tally Weijl na polskim rynku istnieje już od 18 lat, rozwijając na nim sieć sklepów własnych i franczyzowych.

Anna Strauchold, menedżer ds. ekspansji w Europie Wschodniej, odpowiedzialna za rozwój marki w Polsce, Czechach i na Słowacji.

– W sierpniu zaprezentowaliśmy naszą zupełnie nową strategię marketingowo-produktową. Naszym celem jest, aby nasza kolejna kolekcja – stworzona jak zawsze z pasją – jeszcze bardziej inspirowała wszystkie kobiety do podążania własną drogą. Chcemy, by dzięki niej każda klientka Tally Weijl czuła się lepszą wersją samej siebie, bez względu na to w jakiej sytuacji życiowej się obecnie znajduje. Celem marki jest wspieranie kobiet, aby z odwagą realizowały swoje cele i nie bały się wyrażać swojego zdania, nawet jeśli jest ono prowokujące i wychodzi poza ramy pewnych standardów. Mamy nadzieję, że zarówno nowa strategia, adresowana obecnie do szerszej wiekowo grupy kobiet jak i dostosowana do niej nowa oferta produktowa, oferowana w szerokiej skali rozmiarowej, spotka się z żywym zainteresowaniem naszych stałych klientek i zjedna sobie duże grono nowych – powiedziała Beata Kowalewska, dyrektor sprzedaży sieci Tally Weijl w Europie Wschodniej.

Tally Weijl ma prawie 900 sklepów w 39 krajach

Tally Weijl to międzynarodowa marka modowa dla młodych kobiet. Dostarczanie najnowszych trendów i tworzenie innowacyjnych projektów zapewnia marce sukces już od ponad trzydziestu lat. Założona w 1984 roku przez Tally Elfassi-Weijl i Beata Grüringa, rodzinna firma z siedzibą w Bazylei (Szwajcaria) powstała, kiedy w modzie królowały natapirowane fryzury, spandex, a muzyka disco była nieodłącznym towarzyszem codziennego dnia.

Z pasji do mody Tally Elfassi – Weijl zaczęła tworzyć swoje projekty, które już po krótkim czasie zaowocowały 12 kolekcjami w roku, dostarczanymi do dużych, szwajcarskich domów mody i butików.Tally stała się legendę w świecie mody. Do dzisiaj oferuje kobietom ciekawe projekty, dzięki czemu czują się piękne i pewne siebie.

W roku 1987 Tally i Beat otworzyli swój pierwszy sklep we Fryburgu w Szwajcarii, następnie w 1993 roku rozpoczęli ekspansję na terenie całej Szwajcarii. 10 lat później otwarto pierwszy sklep w Niemczech, a zaledwie 3 lata później, czyli w 2000 roku pierwszy sklep w Polsce. W ciągu kolejnych kilku lat marka Tally Weijl otwierała ponad 100 sklepów rocznie. Dzisiaj Tally Weijl należy do grona czołowych graczy świata mody, posiadając prawie 900 sklepów w 39 krajach na całym świecie.

Począwszy od Tally Campus w Bazylei poprzez biura, sklepy i magazyny na całym świecie, firma Tally Weijl zatrudnia ponad 3,5 tys. pracowników.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl