Gruby Benek na SCF 2019: interesuje nas ekspansja w parkach handlowych

Gruby Benek

– Od początku 2019 roku otworzyliśmy 6 lokali. Planujemy zamknąć ten rok z 10 nowymi placówkami – mówi dla Retailnet.pl Katarzyna Włodarczyk-Pięta, Członek Zarządu ds. Rozwoju Sieci Gruby Benek. Z zarządem sieci będzie można porozmawiać podczas jesiennej edycji targów Shopping Center Forum 2019 CEE. Trendy i kierunki rozwoju segmentu F&B będą ważnymi tematami poruszanymi podczas SCF.

Gruby Benek to polska sieć pizzerii obejmująca 43 restauracji, która regularnie powiększana jest o nowe punkty sprzedaży. – Interesuje nas ekspansja w parkach handlowych, czego potwierdzeniem jest nasze ostatnie otwarcie w Dekadzie Ciechanów – mówi Katarzyna Włodarczyk-Pięta, Członek Zarządu ds. Rozwoju Sieci Gruby Benek. W lokalu o powierzchni 125 mkw. klienci centrum mają dostęp do szerokiej oferty gastronomicznej oraz najnowocześniejszych udogodnień technologicznych, które oferuje Gruby Benek.

Zgodnie z przyjętym planem ekspansji, do końca 2019 roku sieć otworzy jeszcze przynajmniej 4 nowe lokalizacje. Jakie są główne założenia ekspansji? – Optymalna powierzchnia pod nowy lokal to około 100-120 mkw. Ważna jest dla nas również możliwość wystawienia ogródka w sezonie letnim – podkreśla Katarzyna Włodarczyk-Pięta.

Rozwój w formie franczyzy

Aktualnie Gruby Benek poszukuje franczyzobiorców w miastach powyżej 10 tys. mieszkańców. Według zapewnień przedstawicieli brandu, zwrot inwestycji następuje w 12-15 miesiącu prowadzenia restauracji. – Jako sieć nieustanne badamy rynek i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany. 20-letnie doświadczenie w branży gwarantuje sprawdzone know-how i sprawia, że jesteśmy rzetelnym partnerem – informuje zarząd Gruby Benek sp. z o.o.

Decydując się na współpracę z marką franczyzobiorca otrzymuje wsparcie na każdym etapie współpracy. Zarząd sieci m.in. prowadzi działania marketingowe o zasięgu ogólnopolskim, zapewnia pomoc w wyborze lokalizacji oraz negocjuje warunki umowy najmu. Franczyzobiorca otrzymuje także projekt technologiczny i wizualizacyjny lokalu, a także procedury operacyjne, standardy działania oraz obsługi klienta.

Przewidywana suma inwestycji to opłata licencyjna – 5 tys. zł netto; oraz opłata franczyzowa – 1,4 tys. zł netto. Przewidywany koszt inwestycji – od 60 tys. zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl