Carrefour rozbuduje Sonata Park w Sochaczewie

Carrefour Polska, właściciel i zarządca Sonata Park w Sochaczewie, podjął decyzję o rozpoczęciu rozbudowy liczącego obecnie ponad 11 tys. mkw. obiektu. Pierwsze prace oraz proces komercjalizacji nowej części galerii ruszą jeszcze w tym roku.

Carrefour jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019. Swoje projekty spółka zaprezentuje na stoisku 4.6

Sonata Park to największy park handlowy należący do Carrefour Polska, zlokalizowany w liczącym 35 tys. mieszkańców Sochaczewie, w pobliżu zjazdu z autostrady A2. Obiekt oddany do użytku pod koniec 2014 r., zostanie poddany kompleksowej rozbudowie, która ma na celu poszerzenie i dywersyfikację oferty handlowej oraz unowocześnienie i dopasowanie obiektu do aktualnych potrzeb mieszkańców miasta.

Sonata Park będzie większa o 4,3 tys. mkw.

Jagoda Gwardys-Zientara, Carrefour

– Podjęliśmy decyzję o rozbudowie Sonata Park, zgodnie z naszą długoterminową strategią inwestowania w rozwój naszego portfolio galerii handlowych, w celu zwiększenia ich wartości. Nie bez znaczenia dla tej decyzji jest popularność i rosnące potrzeby mieszkańców Sochaczewa i regionu, które dają nam gwarancję opłacalności poniesionych nakładów – mówi Jagoda Gwardys-Zientara, Wiceprezes Carrefour Polska, Dyrektor Finansowy, Galerii Handlowych, Nieruchomości i Ekspansji.

Na skutek rozbudowy, Sonata Park zyska około 4,3 tys. mkw. powierzchni handlowej, która trafi do nowych najemców. Carrefour planuje poszerzyć obecne portfolio marek modowych, a także zainteresować inwestycją innych najemców, którzy wzbogacą dotychczasową ofertę obiektu.

Sonata Park Sochaczew to nowoczesny park handlowy wraz z hipermarketem kompaktowym Carrefour, który powstał w 2014 roku. Na powierzchni ponad 11 tys. mkw. oferuje obecnie takie marki jak między innymi: H&M, House, Cropp, Sinsay i Reserved (grupa LPP), a także Carry, Empik, Smyk, Briju czy Drogeria Natura.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 tys. sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 tys. pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl