HubStyle otwiera nowe sklepy. Sprzedaż rośnie

Jak poinformował zarząd spółki HubStyle, wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle  wyniosły około 770 tys. zł i były wyższe o około 13 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek: Sugarfree oraz New Fashion Brand, operatora marki Cardio Bunny.  Do końca roku spółka planuje otworzyć co najmniej 10 nowych sklepów tych marek.

HubStyle rozwija sieć sprzedaży

HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, otworzył w sierpniu trzy kolejne sklepy stacjonarne. Butiki zostały otwarte w Bydgoszczy, Częstochowie oraz Szczecinie.

– Rozwój stacjonarnych sklepów to krok milowy w naszej działalności i konsekwencja nastawienia się na sprzedaż omnichannel i bliski kontakt z naszymi klientkami. Widzimy zapotrzebowanie naszych klientek na placówki stacjonarne, w których można obejrzeć i przymierzyć nasze produkty, jak również odebrać zamówienia ze sklepu internetowego – mówi Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży HubStyle.

HubStyle rozwija sieć franczyzową i partnerską współpracującą z kanałem e-commerce. Obecnie spółka posiada już siedem sklepów Sugarfree & Cardio Bunny – w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Ostrzeszowie, Bydgoszczy, Częstochowie i Szczecinie.

Rozwój w modelu franczyzowym, galerie handlowe priorytetem

Marka stawia na galerie handlowe, jednak nie zamyka się na inne możliwości. Preferowana powierzchnia lokalu to 110-150 mkw. Sieć jest rozwijana w oparciu o system franczyzowy.

– Poszukujemy ludzi, którzy chcą z nami tworzyć butik Sugarfree na zasadzie partnerstwa, którzy wierzą w projekt i rozumieją DNA marki i zależy im na tym, aby rozwijać się razem z nami. Dlatego też franczyzobiorca dostaje od nas dodatkowo prawo pierwszeństwa otwarcia kolejnych butików pod naszą marką w danym mieście. Ponadto, dla nas bardzo ważna jest wysoka jakość butików – zarówno pod względem estetyki, jak i poziomu obsługi klienta. Do współpracy wybieramy osoby, które znają i kochają markę, a jednocześnie mają doświadczenie w sprzedaży, rozumieją potrzeby konsumentek. W ręce franczyzobiorców oddajemy know-how naszej firmy, możliwość reprezentowania i sprzedaży marek z ugruntowaną pozycją na rynku, dostęp do systemu IT, bieżące wsparcie zespołu marketingowego oczekując w zamian rzetelnej pracy i wspólnego budowania marki – podkreśla Michał Brzemiński.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl