Bricomarché stworzyło nową aplikację mobilną

Sieć sklepów Bricomarché stworzyła aplikację mobilną na potrzeby komunikacji wewnętrznej. „Moje Brico” jest adresowane zarówno do właścicieli, jak i pracowników sklepów sieci DIY zarządzanej przez Grupę Muszkieterów. Aplikacja jest elementem strategii komunikacyjnej opartej na rozwoju nowoczesnych narzędzi i inwestowaniu spółki w nowe technologie.

„Moje Brico” daje sklepom wiele możliwości – przede wszystkim usprawnia przekazywanie informacji z centrali, poprzez ich filtrowanie oraz łatwe wyszukiwanie najpotrzebniejszych treści. Dodatkowo za pośrednictwem aplikacji jej użytkownicy mogą tworzyć listy zadań, a w konsekwencji skuteczniej zarządzać sklepem i oferowanym asortymentem.

– Chcemy, aby ważne informacje trafiały szybko do jak najszerszego grona właścicieli i pracowników sklepów Bricomarché. W tym celu zdecydowaliśmy się na uruchomienie aplikacji „Moje Brico”, która ze względu na swój potencjał będzie przez nas konsekwentnie udoskonalana. Zależy nam na tym, aby oferować właścicielom oraz pracownikom sklepów Bricomarché wyłącznie nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, które w rezultacie przyczynią się nie tylko do ułatwienia przepływu informacji, ale przede wszystkim usprawniają wykonywanie codziennych obowiązków – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.

Bricomarché inwestuje w digital

W Intranecie Bricomarché każdego dnia publikowanych jest kilkadziesiąt nowych informacji, dlatego w aplikacji „Moje Brico” wyświetlane są wyłącznie tytuły komunikatów. Dzięki temu odbiorcy mogą z łatwością przeprowadzać selekcję informacji przesyłanych z centrali. Aplikacja zawiera specjalne oznaczenia, które mają na celu usprawnienie wykonywanej pracy. Nowością są komunikaty oznaczone symbolem „ToDo”, które mają zadaniowy charakter i wskazują, że potrzebna jest reakcja ze strony odbiorcy powiadomienia. „Moje Brico” pozwala na tworzenie zadań przez właścicieli sklepów i wysyłanie ich do konkretnych pracowników. Ponadto osoby zatrudnione w supermarketach Bricomarché mogą samodzielnie tworzyć zadania, by następnie nadawać im status wykonanych, co pozwala na zarządzanie swoją pracą z poziomu telefonu komórkowego.

Grupa Muszkieterów w Polsce i w Europie

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających sklepami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2018 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,5 mld złotych. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13,3 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.

Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl