Napollo nabywa grunt pod realizację kolejnego N-Parku

Firma Napollo zakupiła grunt pod realizację nowego parku handlowego typu convenience. Najnowszy N-Park zaplanowany jest we Wrocławiu, u zbiegu ulic Opolskiej, Karwińskiej i Krakowskiej. Będzie to trzeci obiekt pod tą marką w mieście. Start procesu komercjalizacji zaplanowany jest na jesień tego roku, a otwarcie na przełom 2021/2022 r.

Projektowana powierzchnia najmu N-Parku to ok. 5,3 tys. mkw. na dwóch poziomach. Znaleźć się tu mają m.in. market spożywczy, drogeria, sklep elektroniczny, sportowy, z modą rodzinną i akcesoriami, usługi i gastronomia. Parking naziemny zaplanowany jest na ok. 150 miejsc postojowych.

Kolejny projekt Napollo we Wrocławiu

Obiekt powstanie w południowej części Wrocławia, w dzielnicy Krzyki, na terenie osiedla Księże. Z racji położenia będzie także wygodną destynacją zakupową dla przyległych osiedli Tarnogaj i Brochów oraz alternatywą dla mieszkańców wobec dużych galerii handlowych w segmencie zakupu artykułów codziennej potrzeby i specjalistycznych. Działka położona jest w bliskiej odległości od centrum i bardzo dobrze z nim skomunikowana, podobnie jak z innymi częściami miasta, dzięki przebiegającym w sąsiedztwie trasom linii tramwajowych i autobusowych.

N-Park będzie też rozwiązaniem komercyjnym dla klienta tranzytowego. Lokalizacja przy drodze krajowej nr 94, kierunek Oława i Opole, którą w ciągu doby przemieszcza się ok. 17 tys. samochodów oraz w bezpośrednim sąsiedztwie parkingu „Park&Ride”, z którego korzystają osoby przesiadające się do komunikacji miejskiej, stanowią o dodatkowych atutach tej nieruchomości.

– Usytuowanie N-Parku, przy ważnej arterii – ulicach Opolskiej i Krakowskiej, w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej oraz zakładów pracy, a także jego koncept bardzo dobrze wpisują się w formułę wygodnych zakupów i potrzebnych usług blisko bądź po drodze do domu klienta – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo. – Centrum, w którego bezpośredniej strefie oddziaływania mieszka ok. 30 tys. osób, będzie łatwo dostępne zarówno z okolicy, dla klienta pieszego, jak i osób korzystających z punktów przesiadkowych, poruszających się komunikacją miejską czy samochodem. Zaplanowany tenant-mix to asortyment w głównych kategoriach zakupowych reprezentowanych przez najemców sieciowych oraz znanych na lokalnym rynku dostawców produktów czy usług. Każdorazowo sukces centrum i jego dopasowanie do oczekiwań w skali mikro zależy właśnie od odpowiedniego doboru i zrównoważenia oferty znanych marek globalnych i cenionych na danym rynku marek lokalnych. Buduje to również swoistą więź sąsiedzką i pozycję miejsca bliskiego społeczności – dodaje Dorota Beltrani.

Więcej projektów Napollo

Poza kolejnym N-Parkiem we Wrocławiu, w najbliższych dwóch latach Napollo planuje uruchomienia obiektów typu convenience w Gdańsku, Gorzowie Wielkopolskim, Jelczu-Laskowicach oraz Łanach na granicy Wrocławia. Oznacza to przekroczenie poziomu 100 tys. mkw. łącznej powierzchni najmu w portfelu inwestycji handlowych Napollo.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów. N-Parki działają już m.in. w Warszawie, Wrocławiu, aglomeracji warszawskiej.

Napollo jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019. Swoje projekty zaprezentuje na stoisku 5.5

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl