Hummus Love – nowy koncept gastronomiczny marki Redberry

Vegetarian middle easter  restaurant – taką kategorię ma nowy koncept gastronomiczny wprowadzony właśnie przez sieć Redberry. Hummus Love to wegetariańska restauracja, która bazuje na połączeniu oryginalnych smaków i receptur Bliskiego wschodu.

Format powstał z inicjatywy sieci Redberry – marki, która jest obecna na polskim rynku już od kliku lat i specjalizuje się w sprzedaży lodów na bazie jogurtów. Aktualnie sieć Redberry tworzy kilkanaście lokalizacji w Warszawie, Toruniu, Krakowie, Częstochowie i Wrocławiu.

Teraz przyszedł czas na połączenie konceptu Redberry z Hummus Love. Marka będzie rozwijana w oparciu o system franczyzowy. Na pierwsze lokalizacje wybrano Warszawę. Pierwszy punkt sieci powstał w Arkadii, a kolejny w lipcu tego roku otwarto w Blue City. Koncept wyróżnia się tym, że wszystkie potrawy są przygotowywane na oczach gości. Serwowane potrawy łączą w sobie fuzję smaków wegetariańskich składników oraz ziół i przypraw prosto z Izraela i Libanu.

Punkty Hummus Love to wyspy handlowe, które będą rozwijane w centrach i galeriach handlowych. Redberry sp. z o.o. oferuje system franczyzowy. – Jesteśmy firmą, która franczyzobiorcom użycza nie tylko logo marki, ale także służymy pomocą na każdym etapie projektu. Zapewniamy wsparcie zarówno technologiczne, techniczne, jak i biznesowe – informują przedstawiciele spółki.

Najmocniejsza strona Hummus Love to takie potrawy jak: hummus, pasty z bakłażana, sałatki, falafel.

O Redberry

Redberry na polskim rynku działa od 2011 roku. Aktualnie prowadzi sieć 12 lokali (10 z nich znajduje się w centrach handlowych). Franczyzodawca pomaga partnerom biznesowym w wyborze najlepszej lokalizacji oraz w negocjacjach umowy najmu, otwarciu punktu (prace budowlane i architektoniczne, umeblowanie i wyposażenie stoiska), a także doborze i szkoleniu pracowników przed otwarciem oraz w trakcie funkcjonowania punktu. Spółka oferuje sprawdzony model biznesowy, wsparcie związane z codzienną działalnością operacyjną punktu, stałą kontrolę jakości oraz jej ulepszanie i rozwój, know-how i kompleksowy program szkoleniowy dla personelu. Wyspy handlowe Redberry zajmują powierzchnie od 20 do 50 mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl