Sportowe marki powiększają sklepy w MMG Centers Kutno

Od sierpnia klienci MMG Centers Kutno korzystają z szerszej oferty odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych. Dzięki przedłużonym umowom najmu Martes Sport powiększył się trzykrotnie, a 50Style zajął lokal o 70 mkw. większy. Obie marki zmieniły lokalizacje i poszerzyły asortyment o nowe produkty. Wszystkie projekty Master Management Group zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2019 CEE.

Centrum handlowe Master Management Group w Kutnie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród najemców, czego efektem jest bogatsza oferta sklepów sportowych. Na rozwój biznesu w Kutnie postawiła wiodąca w tym segmencie marka – Martes Sport.  Salon powiększył się z 357 do 1028 mkw. i zmienił lokalizację na park handlowy. Teraz do sklepu będzie można wejść bezpośrednio z parkingu naziemnego.

– Powiększenie naszego sklepu do ponad 1 tys. mkw. pozwoli miłośnikom sportu i rekreacji na dokonanie kompleksowych zakupów związanych z uprawianiem ich ulubionych dyscyplin sportowych. Slaon będzie posiadał znacznie szerszy asortyment zaprezentowany w nowym, odświeżonym koncepcie. Liczymy, że te zmiany spodobają się naszym klientom, a nowa aranżacja wpłynie na lepsze doświadczenia zakupowe. Otwarcie w nowej lokalizacji planowane jest na początek października – powiedział przedstawiciel Martes Sport.

Pozytywne zmiany czekają także klientów sklepu 50Style, który przeniósł  się do lokalu w centralnej część pasażu. Dzięki większej powierzchni najemca wprowadzi do oferty jeszcze więcej produktów w przystępnych cenach takich marek jak: Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro czy  Feewear. Salon 50Style powiększył się z 245 do 296 mkw. i znajduje się w sąsiedztwie sklepów Smyk i YES.

– Naszym priorytetem jest utrzymanie w obiekcie silnych marek, które doskonale wykorzystują trend na aktywny styl życia i zapotrzebowanie na dobrej jakości produkty rekreacyjne i sportowe. Cieszymy się, że tak silna i rozpoznawalna marka jak Martes Sport zostaje z nami na kolejne pięć lat. Dzięki temu możemy sprostać oczekiwaniom klientów i zwiększyć powierzchnię sklepów sportowych, które cieszą się dużą popularnością w Kutnie – mówi Marzena Pijarczyk, Senior Leasing Manager w Master Management Group.

Martes Sport to sieć wielkopowierzchniowych sklepów sportowych, w których ofercie znajdują się markowe artykuły sportowe i rekreacyjne. Dzięki przejrzystej ekspozycji produktów sklepy Martes Sport są nowoczesne, przyjazne dla klienta oraz oddają klimat i atmosferę sportu. Prężny i konsekwentny rozwój marki sprawił, że aktualnie sieć Martes Sport to ponad 320 sklepów sportowych w całej Polsce.

50Style to marka prowadzona przez firmę Marketing Investment Group S.A., która od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Obecnie Grupa MIG dostarcza konsumentom produkty znanych marek w ponad 300. punktach handlowych, zarówno przez własne placówki detaliczne, jak i przez rozbudowaną sieć dystrybucji hurtowej i franczyzowej.

MMG Centers Kutno

MMG Centers Kutno zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych formatów handlowych we wrześniu 2017. Obiekt jest regionalnym centrum o powierzchni 16 100 mkw, na który składa się galeria handlowa i park handlowy. Wśród najemców są polskie i zagraniczne marki oraz sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum zapewnia komfortowy parking zewnętrzny na 490 miejsc.. W ramach zaangażowania w działania z miastem MMG Centers Kutno uczestniczy w Święcie Róży, Festiwalu Projektów Europejskich oraz jest sponsorem festiwalu piosenek Jeremiego Przybory Stacja Kutno.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. W swojej historii MMG współpracowało z takimi partnerami jak Marcol Group ,Europa Capital oraz w formie spółki joint venture z Blackstone.

Obecnie MMG zarządza 100 tys. mkw. powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu (MMG Centers*). Dodatkowo firma jest też inwestorem i deweloperem kompleksu handlowo-biurowego Hi Piotrkowska 155, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w centrum Łodzi, a także trzech centrów handlowych w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl