Trwa rozwój sieci sklepów Quiosque. Marka ma już 181 lokalizacji

Marka Quiosque nie zwalania tempa rozwoju sieci. Od początku roku otwarto już 11 salonów. Obecnie łączna liczba sklepów Quiosque to 181, z czego 96 to salony własne, a 85 to sklepy partnerskie.

Obecny rok jest niezwykle udany dla Quiosque pod względem liczby zawartych umów franczyzowych. Marka otworzyła sklepy z czterema nowymi partnerami. Na lokalizację tych salonów wybrano: Wolsztyn, Kielce, Łomżę, Gostynin i Sanok.

18 nowych salonów Quiosque w 2019 roku

W tym roku Quiosque otworzył też dwa nowe lokale własne w Trójmieście. Jedną z nich była Galeria Madison, a druga Galeria Szperk. – Bardzo dobrze oceniamy te dwie lokalizacje. Salony są licznie odwiedzane przez nasze klientki – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Quiosque znalazł się też wśród najemców Galerii Młociny – najnowszej obecnie galerii na rynku. W tym roku, zgodnie z planem, Quiosque otworzy około 18 salonów.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 tys. zł do 2,5 tys.zł netto na 1 mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl