Grupa Hosso rośnie w siłę. Realizowane i planowane projekty pokaże na SCF 2019

Widząc potencjał w galeriach rozrywkowo-handlowych zlokalizowanych w mniejszych miejscowościach, Grupa Hosso sukcesywnie inwestuje w kolejne obiekty. Równolegle postępuje komercjalizacja w pozostałych galeriach pod marką Hosso. Z przedstawicielami Grupy będzie można porozmawiać podczas targów Shopping Center Forum 2019 CEE.

W Barlinku rozpoczęła się budowa najnowszego obiektu w portfolio Grupy – nowoczesnej galerii handlowej o powierzchni 7,5 tys. mkw. GLA. Wśród najemców galerii znajdą się znane i popularne marki, wśród nich m.in. CCC, Rossmann, KiK, Neonet oraz Martes Sport. – Jesteśmy na etapie komercjalizacji obiektu. Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z trzema kolejnymi, dużymi sieciami handlowymi, które dołączą do grona najemców galerii – mówi dla Retailnet.pl Anna Hawrylik, dyrektor ds. komercjalizacji w Grupie Hosso.

Galeria w Barlinku powstaje przy ul. 31 Stycznia, w rejonie, który zapewni duży przepływ klientów. Otwarcie galerii  zaplanowano na 2020 rok.

Jeszcze więcej projektów

Wśród nowych inwestycji realizowanych przez Grupę są także obiekty w Gryficach i Żarach. Galeria w Gryficach o powierzchni 5 tys. mkw. GLA zlokalizowana będzie w rejonie ul. Starogrodzkiej w bezpośrednim sąsiedztwie hipermarketu Kaufland. – Realizację tej inwestycji podzieliliśmy na dwa etapy. Otwarcie pierwszego etapu zaplanowaliśmy na jesień 2020 roku – mówi Anna Hawrylik.

Park Handlowy w Żarach dostarczy mieszkańcom miasta około 6,5 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Obiekt powstanie u zbiegu ulic Artylerzystów i Broni Pancernej, w centrum miasta i miejscu, które jest skupiskiem handlu (w bezpośredniej bliskości znajdują się m.in. hipermarkety Kaufland i Tesco). Ta inwestycja zostanie zakończona w III kwartale 2020 roku.

Jeszcze w tym roku otwarty zostanie park handlowy w Złocieńcu. Wśród najemców tego obiektu znajdą się m.in. Pepco, Martes Sport, Neonet.

Galeria Hosso w Szczecinku
Galeria Hosso w Szczecinku

Komercjalizacja trwa

Poza nowymi inwestycjami handlowymi, Grupa Hosso równie duży nacisk kładzie na wzmocnianie oferty w istniejących obiektach. Do grona najemców Hosso Świebodzin dołączą dwaj kolejni najemcy – Rossmann, który poszerzy ofertę z segmentu beauty oraz Diverse, który wzbogaci ofertę modową galerii. Od sierpnia w Hosso Świebodzin z powodzeniem funkcjonuje kino MAXKINO.

Galeria Drawsko Pomorskie postawiła na wiodącą polską markę produktów dla dzieci. Salon Smyka o powierzchni blisko 300 mkw. otwarty zostanie jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia. W ofercie sieci klienci znajdą szeroki wybór odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. Ofertę handlową wzmacnia także Galeria Gubin. Klienci centrum jeszcze w tym roku będą mogli zrobić zakupy w 420-metrowym salonie sieci Rossmann.

Jedną z nowości w Galerii Hosso w Kołobrzegu będzie otwarcie 350-metrowego salonu lidera omnichannel – sieci Empik. Empik to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek, obecna na rynku od ponad 70 lat. Obecnie sieć sprzedaży pod marką Empik obejmuje ponad 250 lokalizacji w całym kraju.

Grupa Hosso jest właścicielem galerii handlowych m.in. w Kołobrzegu, Szczecinku, Gryficach, Białogardzie, Gubinie, Policach i Świebodzinie. Hosso stawia na obiekty rozrywkowo-handlowe. Najnowsze Galerie Hosso to nie tylko miejsca, gdzie odwiedzający mogą zrobić zakupy w sklepach znanych marek, ale także centra z bogatą ofertą rozrywkową i gastronomiczną. Łączna powierzchnia handlowa wszystkich obiektów Grupy Hosso wynosi ok. 100 tys. mkw.

Grupa intensywnie rozwija swoje portfolio i jest w trakcie przygotowania kolejnych inwestycji. Więcej szczegółów Grupa Hosso zdradzi podczas targów Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl