Santander Bank prezentuje nowy format. Kawiarnia, bank i strefa co-workingowa

Santander Bank Polska uruchamia pierwszą w Polsce Work/Café Santander – nowoczesny oddział oraz prawdziwą kawiarnię, łączącą funkcje w pełni wyposażonej, profesjonalnej przestrzeni co-workingowej. To miejsce otwarte dla każdego, nie tylko dla klientów banku.

– Z uwagą obserwujemy naszych klientów i widzimy, jak zmieniają się ich oczekiwania dotyczące oddziałów banku. Dziś, kiedy znaczna część bankowania odbywa się zdalnie, placówki powinny rozszerzać swoją doradczą funkcję – wspierać klientów w pogłębianiu wiedzy o finansach i biznesie, a także ułatwiać nawiązywanie wartościowych relacji z innymi ludźmi. Dlatego Work/Cafe to przestrzeń otwarta dla wszystkich – naszych obecnych klientów i tych, którzy jeszcze nimi nie są. Może być miejscem na kawę, stanowiskiem pracy czy przestrzenią na biznesowe spotkanie lub szkolenie. Umożliwiamy skorzystanie z ciekawej powierzchni, a nasi goście wykorzystują ją jak chcą – mówi Arkadiusz Przybył, Wiceprezes Zarządu Santander Bank Polska kierujący Pionem Bankowości Detalicznej.

Pierwsza Work/Café Santander w Polsce została otwarta 17 września 2019 r. w Warszawie, przy ul. Złotej 44. To propozycja dla osób, które szukają miejsca do spokojnej pracy czy wymiany kontaktów. Dodatkowym atutem przestrzeni jest możliwość organizacji spotkania biznesowego oraz skorzystania z dostępu do sprzętu konferencyjnego. W Work/Cafe będą odbywały się również  spotkania z ekspertami z różnych dziedzin, pogłębiające kompetencje biznesowe. W planach jest już m.in. kobiecy networking organizowany przez Ted Warsaw Women oraz spotkanie o przygotowywaniu biznes planu.

Nowy format Work/Café Santander

Work/Café Santander to jednak nie tylko przestrzeń do pracy i kawiarnia – będzie pełnić także funkcję placówki bankowej. Z pomocą czekających na miejscu doradców, klienci Santander Bank Polska będą mogli zadbać o wszystkie swoje sprawy finansowe, bez odchodzenia od kawiarnianego stolika.

– Dzięki Work/Cafe łączymy nowe i ważne oczekiwania naszych klientów z tradycyjnymi funkcjami oddziałów banku. To część naszej strategii dystrybucji, zgodnie z którą Santander Bank Polska chce być bankiem omnikanałowym, dając klientowi możliwość kontaktu jak chce – poprzez szeroką sieć oddziałów, stanowiska w centrach handlowych, Multikanałowe Centrum Komunikacji, najlepszą aplikację mobilną i bankowość internetową – mówi Arkadiusz Przybył.

Przestrzeń do pracy i kreatywnego odpoczynku

Odwiedzający Work/Café Santander będą mogli w prosty i wygodny sposób zapisać się na ciekawe wydarzenia tematyczne oraz umówić się na spotkanie z doradcą Santander Bank Polska przez aplikację workcafe.santander.pl. Wystarczy stworzyć w niej swój indywidualny profil, który pozwoli w pełni korzystać z przestrzeni oraz funkcjonalności Work/Café Santander. Dodatkowo posiadacze kont w Santander Bank Polska mogą bezpłatnie rezerwować salę na spotkania biznesowe oraz skorzystać z 30 proc. zniżki na całe menu kawiarni.

Popularny na świecie format już w Polsce

Work/Café Santander, to nie tylko nowe miejsce na mapie Warszawy, ale i sprawdzone w innych krajach Grupy Santander rozwiązanie, z sukcesem zainicjowane w oddziałach chilijskiego Banco Santander. W Chile takich oddziałów połączonych z kawiarniami działa obecnie już 47. Work/Café funkcjonują też w innych krajach, gdzie obecna jest Grupa Santander, jak Hiszpania, Portugalia, Brazylia czy Wielka Brytania. Ten format placówek bankowych we wszystkich lokalizacjach spotyka się z ogromnym zainteresowaniem.

Santander Consumer Bank należy do hiszpańskiej Grupy Santander. Grupa jest obecna na polskim rynku od 2001 r., jednak marka Santander Consumer Bank pojawiła się w roku 2006 r. Aktualnie posiada ponad 320 placówkach na terenie całego kraju. Grupa ma również lokale w centrach i galeriach handlowych m.in. w Galerii Północnej w Warszawie, Gemini Park Tychy, Galerii Słonecznej w Radomiu, Ch Batory w Gdyni, CH Manhattan w Lesznie czy CH Rywal w Białej Podlaskiej.

Z przedstawicielami Grupy będzie można spotkać się podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl