Grupa Inditex rozbudowała i zmodernizowała ponad 100 sklepów

Tylko w I półroczu bieżącego roku hiszpańska Grupa Inditex uruchomiła nowe sklepy na ponad 30 rynkach, również w Polsce. Dodatkowo ponad 100 istniejących sklepów zostało rozbudowanych i zmodernizowanych. Kluczowym celem tych inwestycji jest dostarczenie klientom jak najwyższej jakości podczas robienia zakupów.

Na koniec lipca Grupa Inditex posiadała łącznie 7,420 tys. sklepów zlokalizowanych na 96 rynkach. Zintegrowana platforma online działa obecnie na 62 z nich.

Otwarcie w Warszawie i największy sklep na świecie

Wśród największych otwarć, do których doszło w pierwszych 6 miesięcy 2019 roku, można wymienić m.in. sklep w Hudson Yards w Nowym Jorku, salony w Cannes, Rzymie czy koreańskim Dajeon. Jednym z największych wydarzeń w tym okresie było także otwarcie sklepów Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Duti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear w warszawskiej Galerii Młociny.

12 września doszło z kolei do otwarcia największego sklepu marki Zara na całym świecie. Zlokalizowany w Dubai Mall salon ma aż 5 tys. mkw. powierzchni. W jego ofercie znajduje się pełna kolekcja ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

Pełna integracja zakupów online i offline

Wdrożenie technologii RFID pozostaje jednym z kluczowych zadań, które ma na celu zapewnienie klientom bezproblemowego zintegrowanego doświadczenia zakupowego online-offline. Ta technologia jest już w pełni wdrożona w sieciach Zara, Massimo Dutti i Uterqüe. Jak zapewniają władze Grupy Inditex, wszystkie marki mają zostać włączone do tego systemu do końca 2020 roku. Wówczas klienci na całym świecie będą mogli skorzystać z opcji internetowych zakupów “See Now Buy Now”. 

Prezes hiszpańskiej Grupy Inditex potwierdza, że do 2020 roku wszystkie marki wchodzące w skład Grupy będą dostępne online w każdym zakątku świata. – Chcemy, aby nasze kolekcje były dostępne dla wszystkich klientów, niezależnie od tego, w jakiej części świata w danym momencie się znajdują – zapowiedział Pablo Isla. – Chodzi o wszystkie rynki, również takie, na których nie prowadzimy obecnie sprzedaży stacjonarnej – dodał.

W tym roku Zara uruchomiła już swój zintegrowany sklep i platformę internetową w Brazylii, Maroku, Egipcie, Libanie, Indonezji, Izraelu, Serbii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Arabii Saudyjskiej. Tymczasem Uterqüe uruchomiła platformę internetową w Meksyku, jednym z najważniejszych rynków. Równocześnie Pull & Bear zainaugurował swój sklep internetowy w USA.

Dodatkowo marki Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius, Zara Home, Oysho i Uterqüe są dostępne online na ponad 100 nowych rynkach, na których klienci mogą teraz kupować najnowsze kolekcje online. W sezonie jesienno-zimowym Zara planuje uruchomić sprzedaż online w RPA, Katarze, Kuwejcie, Bahrajnie, Omanie, Jordanii, Kolumbii, na Filipinach i Ukrainie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl