Martes Sport: ponad 45 otwarć, 20 powiększeń oraz nowy koncept stacjonarny Fitanu.com

Martes Sport to największa polska firma z prywatnym kapitałem w branży sportowej, zarówno pod względem osiąganych przychodów, jak i wysokości wkładu własnego. Firmę charakteryzuje duża dynamika rozwoju, na mapie Polski istnieje już ponad 320 punktów. Grupa Kapitałowa nie spoczywa jednak na laurach – na ten rok planowanych jest bowiem ponad 45 otwarć, w tym dwa w koncepcie Premium usytuowanych w dużych miastach i prestiżowych lokalizacjach, a także prawie 20 powiększeń oraz relokacji lokali, co sprawi, że sieć w 2019 roku rozrośnie się o ponad 40 tys. mkw.

– Milo nam jest również poinformować, jak dużym zaufaniem obdarzają naszą spółkę nasi partnerzy handlowi. Dzięki nim mamy już parafowane kolejne ponad 70 umów na lokale handlowe. –  mówi Tomasz Barchański, Expansion Director w Martes Sport. Plany spółki przewidują posiadanie na koniec 2021 roku blisko 500 placówek handlowych w Polsce i zagranicą.

Ostatnie otwarcia Sklepów Martes Sport miały miejsce w Jarosławiu, Pułtusku oraz warszawskich Jankach. Warto dodać, że obecnie wszystkie sklepy Martes Sport realizowane są w koncepcie 1.5 zaprojektowanym przez międzynarodową pracownię projektową Schwitzke&Górski. Przy jej pomocy oraz po  przeprowadzonych badaniach Customer Experiance, wprowadzono do sklepów zupełnie nowy design – odświeżeniu uległ wygląd kasy i jej otoczenia, wprowadzono nowe elementy wyposażenia sklepu: highlighty, lightboxy, które pozytywnie wpływają na doświadczenia zakupowe klientów, wprowadzono także bardziej czytelną komunikację.

Powstaną sklepy stacjonarne Fitanu.com

To jednak nie wszystkie nowości. Spółka obserwując ogromny entuzjazm klientów i pozytywny odbiór konceptu Fitanu, doszła do wniosku, że najbardziej logicznym i odpowiednim kierunkiem rozwoju stacjonarnych sklepów Premium, będzie przeniesienie doświadczeń sprzedaży e-commerce na kanał offline. Co więcej, uznała także, że należy w tym celu wykorzystać przebijającą się coraz bardziej do świadomości klientów markę Fitanu i tworząc przy okazji efekt synergii pomiędzy sprzedażą tradycyjną i internetową, dokonać rebrandingu wszystkich sklepów Martes Sport Premium, na sklepy działające pod marką Fitanu.com. Pozwoli to na utworzenie pierwszej w Polsce sieci prestiżowych sklepów sportowych, działających w sposób spójny zarówno w kanale online, jak i offline, posiadających w swojej ofercie towary topowych marek. Team fitanu.com tworzą osoby zafascynowane modą i podążające za sportową elegancją. W portfelu marek znajdziemy więc: Emporio Armani, Napapijri, Guess, Helly Hansen, Nike, Puma, O’Neill, Adidas. Tylko w tym roku gamę produktów zasiliły także: Fila, Superdry, Billabong, Columbię, Craft oraz ’47.

Rozwój Martes Sport nie tylko w Polsce

Spółka rozwija się także w Czechach, gdzie posiada już 10 sklepów, a otwarcie kolejnego nastąpi z końcem listopada. To nie koniec jednak ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej, kolejnym krajem, w którym swoje podwoje otworzy Martes Sport jest Rumunia. Do końca tego roku nastąpi tam otwarcie kilku lokali pod szyldem Martes Sport. Spółka ma w planach także rozwój po wschodniej i północnej granicy naszego kraju, gdzie prowadzone są obecnie intensywne rozmowy dotyczące wprowadzenia sieci Martes Sport.

O planach rozwoju Martes Sport będzie można porozmawiać z przedstawicielami spółki m.in. Tomaszem Barchańskim, Expansion Director, na zbliżających się targach Shopping Center Forum 2019 CEE. Serdecznie zapraszamy do rozmów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.