Nowe wnętrze salonu Orange w Pasażu Łódzkim

Operator telefonii komórkowej Orange zmienia wizualizację wnętrz swoich salonów. W ostatnim czasie modernizacji został poddany również salon Orange znajdujący się na terenie Pasażu Łódzkiego. Odwiedzający mogą komfortowo dokonywać zakupów oraz zmieniać zakres usług w salonie o nowej aranżacji od 31 sierpnia br. Zarządcą obiektu jest Apsys – partner merytoryczny Shopping Center Forum 2019 CEE.

W ostatnim czasie salon Orange przeszedł szereg wizualnych zmian, mających na celu podniesienie komfortu świadczenia usług swoim klientom. Nowe wyremontowane wnętrze zachęca swoim wyglądem. Jasna podłoga i meble współgrają z ciemnymi ścianami, a pomarańczowe siedziska nadają wnętrzu charakteru i nawiązują do identyfikacji wizualnej marki. Jest to efekt prac, które są wdrażane w punktach usługowych w całej Polsce.

Orange jest liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, Internetu i transmisji danych. Celem zmian, wdrażanych przez Orange Polska jest podniesienie jakości oraz satysfakcji płynącej z większego komfortu oraz spójnej aranżacji wnętrz wszystkich swoich salonów.

Odnowiony punkt Orange w dalszym ciągu oferuje usługi telefonii mobilnej, stacjonarnej, Internet, telewizję cyfrową w jakości HD, TV na życzenie oraz plany taryfowe dla firm. Niezmiennie, w salonie Orange można zaopatrzyć się w najnowsze modele smartfonów i szeroką gamę akcesoriów.

– Stawiamy na ciągły rozwój oraz udoskonalanie, bowiem tego typu zmiany pozwalają nam na utrzymanie wysokiego standardu. W Pasażu dbamy i wspieramy najemców w ich działaniach modernizacyjnych – mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.

Pasaż Łódzki ma szeroki wachlarz ofert usługowych z zakresu telefonii komórkowej, telewizji i Internetu. Poza salonem Orange na terenie centrum handlowego można znaleźć usługodawców Play, Plus oraz T Mobile. Dzięki temu, klient, który chciałby zapoznać się z ofertami wielu operatorów ma możliwość dokonać tego wygodnie, w jednej lokalizacji. Dodatkowo w Pasażu Łódzkim znajduje się salon NC+, który zapewnia sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie telewizji nowej generacji.

57 butików w Pasażu Łódzkim

Pasaż Łódzki został otwarty 11 października 2000 roku. Do dyspozycji klientów jest 57 butików, w tym kilkanaście punktów usługowych oraz 6 punktów gastronomicznych, Decathlon, Norauto i hipermarket Auchan. Pasaż Łódzki stawia na unikalne marki takie jak Toys‘R’us czy Decathlon, dzięki którym wyróżnia się na łódzkim rynku i zjednuje sobie stałych klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Pasaż Łódzki stale powiększa swoją ofertę, wśród której można znaleźć marki takie jak TK Maxx, Empik, czy Jysk. Główne zalety Centrum to łatwo dostępna lokalizacja, rodzinna atmosfera, duży wygodny parking oraz ciekawa oferta handlowa. Centrum oferuje szereg udogodnień zarówno dla rodziców z dziećmi, jak i dla osób z niepełnosprawnością.

Zarządcą obiektu jest Apsys – jeden z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ok. 1,1 mln mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl