MK Illumination na SCF: innowacyjne rozwiązania kreujące wizerunek galerii handlowych

Iluminacje świetlne stały się nierozerwalnym elementem tworzenia klimatu, który nie tylko buduje wizerunek całego centrum handlowego, ale wspiera również sprzedaż.

O najnowszych trendach dotyczących świątecznych iluminacji, innowacyjnych rozwiązaniach dających niemal nieograniczone możliwości tworzenia spektakularnych instalacji świetlnych, a także o tym, jak przekłada się to na wizerunek i wyniki konkretnych obiektów handlowych będzie mówił podczas swojej prezentacji na SCF 2019 Klaus Mark, dyrektor generalny i jeden z założycieli firmy MK Illumination, która jest Partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference. 

– Światło to nie tylko nasz zawód, ale i  pasja. Nieustannie kwestionujemy status quo, inwestujemy w innowacyjne rozwiązania i poświęcamy czas na zrozumienie tego, w jaki sposób możemy najlepiej służyć naszym klientom w dynamicznie zmieniających się czasach – komentuje Klaus Mark. – Tworzymy sezonowe i trwałe instalacje świetlne, elementy dekoracyjne, a także świecące rzeźby, które można dowolnie skonfigurować. Na życzenie klienta jesteśmy w stanie zaoferować także rozwiązania tematyczne, stworzyliśmy specjalny dział, który zajmuje się realizacją tego typu projektów. Współpracujemy z klientami z różnych branży. Są wśród nich przede wszystkim centra handlowe, lotniska, hotele, czy biura, ale tworzymy także realizacje dla miast budując instalacje ożywiające większe przestrzenie publiczne. Tylko w 2018 roku zrealizowaliśmy ponad 4 tys. projektów, a globalne obroty wyniosły ok. 130 mln euro – dodaje Klaus Mark.

Prezentacja MK Illumination odbędzie się 25 września, pierwszego dnia Forum, o godzinie 13:20-14:05. Dodatkowo, po środku meeting pointu, firma MK Illumination postawi świetlną instalację – świecące drzewo będzie miało aż 5 m. wysokości, a jego korona będzie miała 4,5 m. średnicy.

Bogate portfolio MK Illumination w Polsce

Firma MK Illumination działa obecnie na 40 rynkach, zatrudnia globalnie przeszło 1 tys. pracowników. Tylko w 2018 roku zrealizowała ponad 4 tys. projektów, a globalne obroty wyniosły ok. 130 mln euro. W Polsce firma zrealizowała w 2018 roku 50 projektów wraz z instalacjami. Wartość realizowanych projektów waha się od kilkudziesięciu tysięcy zł nawet do 1,5 mln zł.

– MK Illumination pojawiło się w Polsce już w 2005 roku, jednak 3 lata temu w firmie zaszły duże zmiany. Pojawił się nowy zarząd i zespół pracowników, ale przede wszystkim zmieniał się nasza filozofia. Jednoznacznie postawiliśmy na jakość świadczonych usług, a nie ilość realizowanych projektów. Do każdego klienta i wdrożenia podchodzimy indywidualnie, tworzymy maksymalnie spersonalizowane i niepowtarzalne projekty, a co za tym idzie wyznaczamy nowe trendy na tym rynku.

Klienci doceniają, że nie tylko doradzamy im przy zakupie konkretnych rozwiązań, ale także służymy radą jak mogą wykorzystać istniejące aranżacje. Taka strategia przynosi pożądane rezultaty. Potrafimy nie tylko zdobyć nowych klientów, ale co może ważniejsze, utrzymać już obecnych. To pokazuje, że nasza praca jest doceniana, co nie ukrywam, przynosi nam wiele satysfakcji – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Marzena Seweryniak, dyrektor zarządzająca w polskim oddziale MK Illumination.

Na polskim rynku firma współpracuje z takimi graczami jak Metro Proporties, ECE, Carrefour czy Grupa Saller, EPP oraz wielu innych mniejszych klientów, którzy doceniają najwyższą jakość elementów i indywidualne podejście. Wśród zrealizowanych już projektów można wymienić wdrożenia dla m.in. M1, lotniska w Pyrzowicach, Zielonych Arkad w Bydgoszczy, Galerii Krakowskiej, Galerii Morena, Galerii Glogovia czy Domu Handlowego Renoma. Firma ma na koncie także liczne wdrożenia dla mniejszych klientów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl