Metropolitan Investment wprowadza nowy zakres usług

Metropolitan Investment, spółka która do tej pory specjalizowała się w prowadzeniu dochodowych projektów nieruchomościowych wchodzi na rynek z dodatkowymi usługami. Teraz zajmie się także komercjalizacją projektów zewnętrznych i zarządzaniem nieruchomościami nowych klientów.

Od połowy września w ofercie Metropolitan Investment oprócz prowadzenia projektów inwestycyjnych znajdują się także kompleksowe usługi komercjalizacji oraz zarządzania nieruchomościami. Szerokie kompetencje zespołu, który do tej pory realizował te zadania w ramach własnego portfolio, skłoniły spółkę do poszerzenia oferty i wprowadzenia usług dla klientów zewnętrznych. W obu obszarach: komercjalizacji i zarządzania nieruchomościami, Metropolitan Investment posiada bogate doświadczenie, które teraz planuje wykorzystywać na rynku.

Metropolitan Investment od kilku lat komercjalizuje wewnętrzne projekty spółki, w ramach których realizuje rozmaite formaty handlowe. To doświadczenie zespołu skoncentrowane na obiektach handlowych oraz kompleksowość realizowanych zadań stanowi wyróżniki, które dają firmie istotną przewagę konkurencyjną. Całościowe podejście do realizowanych zadań i pełnej obsługi umowy najmu dotyczy zarówno negocjacji i weryfikacji aspektów biznesowych oraz prawnych ale również uzgodnień technicznych dotyczących standardu wykończenia lokali.

– Jako firma, która jest jednocześnie inwestorem i deweloperem, patrzymy na obiekt handlowy jak na produkt – mówi Piotr Kret, Dyrektor Biura Komercjalizacji i Rozwoju. – Dlatego skupiamy się na elementach, które w dłuższej perspektywie pozwolą inwestycji pracować, a właścicielom przyniosą oczekiwane zyski. Nie interesuje nas szybkie podpisywanie umów, bez dogłębnej analizy potrzeb i kosztem dodatkowych wydatków, które w konsekwencji trzeba będzie ponieść podczas np. dostosowywania obiektu do użytku. Nasze doświadczenie negocjacyjne pozwala nam ustalać warunki, które zadowalają wszystkich partnerów – dodaje.

Zakres usług komercjalizacji świadczony przez Metropolitan Investment obejmuje: analizę nieruchomości pod kątem potencjału komercyjnego, opracowywanie strategii komercyjnej, prowadzenie procesu komercjalizacji oraz rekomercjalizacji. Zespół Metropolitan Investment posiada długoletnie relacje z największymi sieciami handlowymi, a jego doświadczenie obejmuje łącznie ponad 300 tys. GLA skomercjalizowanej powierzchni handlowej. Eksperci spółki aktualnie pracują na dwóch projektach galeryjnych, pięciu obiektach retail parkowych i pięciu lokalizacjach będących lokalami handlowo-usługowymi.

Pełny asset management w ofercie Metropolitan Investment

Równie duże doświadczenie jak w komercjalizacji, Metropolitan Investment posiada także w zakresie zarządzania nieruchomościami. To dlatego od teraz spółka świadczyć będzie dla podmiotów zewnętrznych kompleksowe usługi asset management, w skład których wchodzi zarządzanie nieruchomościami oraz facility management. W ramach tych działań będzie: zarządzać najmem, rozliczać koszty eksploatacyjne, a także utrzymywać nieruchomości w ruchu oraz regularnie raportować. Poza tym zajmie się marketingiem, księgowością oraz będzie nawiązywać i utrzymywać relacje z najemcami oraz inwestorami.

Paulina Bauer, Metropolitan Investment

– Naszą mocną stroną jest przede wszystkim profesjonalny zespół o zróżnicowanych kompetencjach – podkreśla Paulina Bauer, Dyrektor Biura Zarządzania Nieruchomościami. – Poza tym wieloletnie doświadczenie w obsłudze takich formatów jak: centra handlowe, parki handlowe, centra outlet, lokale usługowe, a także biurowce, hotele, apartamenty i akademiki. Stawiamy na dopasowane narzędzia i praktyki oparte na wiedzy specjalistycznej, co pozwala nam znacząco wychodzić poza rynkowe standardy – dodaje.

Zespół Metropolitan Investment zarządza aktualnie 22 obiektami, co stanowi niemal 29 tys. GLA. W ciągu najbliższych dwóch lat planuje podwojenie własnego portfela inwestycji.

Metropolitan Investment S.A. jest pierwszym w Polsce zespołem prowadzącym projekty na rynku nieruchomości dochodowych dla klienta indywidualnego. Firma posiada w swoim portfolio inwestycje z zakresu nieruchomości handlowych rozwijane pod brandem Metro, prywatne akademiki oraz apartamenty inwestycyjne.

Metropolitan Investment jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019. Z przedstawicielami firmy będzie można spotkać się na stoisku 2.2

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl