Gastromall Group otworzył 4 nowe restauracje

18 września br. Gastromall Group otworzył dwie nowe restauracje Olimp, dzięki czemu liczba punktów tej sieci wzrosła do 91. Tego samego dnia zadebiutowały też lokale pod marką Makarun oraz City Kebab, które także należą do portfolio Grupy.

Gastromall Group jest partnerem gastronomicznym Shopping Center Forum 2019 CEE. W ramach food courtu, który pojawi się na targach marki należące do Grupy przez dwa dni będą serwowały bezpłatne przekąski i lunche dla wszystkich uczestników Forum. GG zaproponuje gościom m.in. wypiekaną na miejscu pizzę, w 100 proc. naturalne lemoniady skomponowane specjalnie dla sieci restauracji Olimp oraz autorskie desery.

Więcej restauracji GG

GG umacnia swoją pozycję na rynku regularnie otwierając nowe lokalizacje. Najnowsze restauracje pod szyldem Olimp zadebiutowały w VIVO! Piła oraz we Wrocławiu. Wrocławski lokal mieści się w biurowcu przy ulicy Piłsudskiego 69. Został stworzony z myślą o pracownikach obiektu i mieszkańcach Wrocławia, dlatego do restauracji wejdziemy zarówno od strony głównej ulicy, jak i od wewnętrznej strony biurowca.

Lokal o powierzchni 300 mkw. wykończony jest według najnowszej koncepcji wizualnej marki. Dominuje w nim jasne drewno, naturalna zieleń i ciepłe światło. Tradycyjne nadstawki grzewcze zastąpiły nowoczesne lampy grzewcze. W lokalu wydzielono strefy wypoczynkowo – relaksacyjne. Nowym rozwiązaniem zastosowanym w tej restauracji jest zagospodarowanie patio biurowca o powierzchni 80 mkw. oraz stworzenie niewielkiego letniego ogródka od strony ulicy Piłsudskiego.

Tego samego dnia na foodcourtcie w VIVO! Piła zostały otwarte lokale pod marką Makarun oraz City Kebab.

Zróżnicowane portfolio

– Dynamika naszego rozwoju jest bardzo wysoka, co jest zauważane przez wielu analityków. Olimp jest flagową marką Gastromall Group, dlatego w pierwszej kolejności otwieramy restaurację pod tym szyldem, pozostałe koncepty rozwijane są na zasadzie synergii. Mając tak szerokie portfolio możemy zaproponować wynajmującemu kilka marek, których do tej pory nie miał w swojej ofercie. Galeria zyskuje rozbudowując tenat mix, my – wzmacniając swoja pozycję w centrum. Jesteśmy elastyczni, trzymamy rękę na pulsie i wykorzystujemy pojawiające się okazje dokładnie analizując potencjalne korzyści – mówi dla Retailnet.pl Piotr Beltrani, Specjalista ds. Rozwoju Sieci, Gastromall Group

Przypomnijmy, że Gastromall Group to właściciel kilku marek gastronomicznych, wszystkie rozwijane są w formule franczyzowej. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek są: Olimp, Companeros i Lovit. Firma na rynku gastronomicznym działa od 1995 r. Grupa Gastromall zarządza ponad setką lokali w całej Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl