Norcospectra na SCF: realizujemy coraz więcej food court’ów i projektów gastronomicznych

Obecnie obserwujemy zmiany zachodzące w podejściu do przestrzeni handlowych – chociażby poprzez rozwój przestrzeni współdzielonych. Realizujemy coraz więcej projektów części wspólnych i food court’ów oraz projektów dla branży gastronomicznej – mówi Rafał Maciejczuk, Business Development Manager w firmie Norcospectra.

Z pełną ofertą firmy Norcospectra będzie można zapoznać się podczas Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference na stoisku 1.2.  

Liczne grono klientów firmy Norcospectra

– Naszymi klientami są AmRest i marki takie jak KFC, Burger King czy Pizza Hut, dla których realizujemy prace w różnych krajach Europy. Współpracujemy z Grupą Gastromall i jesteśmy odpowiedzialni za marki Olimp, Deli Sandwich i Makarun. Przy czym nie rezygnujemy z naszego flagowego obszaru fashion. Nadal realizujemy ciekawe projekty takie jak np.: współpraca z marką ECCO w różnych częściach świata m.in.: USA, Kanadzie, niebawem w Indiach czy i Dubaju. Wdrażamy też nowe koncepty mebli uwzględniające zmieniające się potrzeby użytkowników. Tylko w tym roku, wspólnie ze STUDIO 1:1, zrealizowaliśmy nowy koncept wyposażenia salonów dla marek Sinsay i Duka – dodaje Rafał Maciejczuk z Norcospectra.

Kompleksowy pakiet usług

Firma Norcospectra oferuje kompleksowy pakiet usług: wsparcia konstrukcyjnego i technologicznego, produkcji mebli, logistycznych, montażowych i serwisowych, jak również budowlanych, prowadząc klienta przez cały proces – od opracowania konstrukcyjno- technologicznego do pełnego wykonania. Jak również, po prostu dostarcza rozwiązań w wybranych obszarach, w których klient potrzebuje pomocy i wsparcia.

– Działamy za pośrednictwem trzech spółek zależnych w Polsce, Szwecji i Norwegii. Posiadamy trzy zakłady produkcyjne o łącznej powierzchni około 40 tys. mkw., które pozwalają nam na produkcję zarówno z wykorzystaniem metalu, jak i drewna. Dzięki temu możemy obsługiwać dużych międzynarodowych klientów o globalnym zasięgu a także mniejsze, lokalne firmy. Mamy możliwość wytwarzania pojedynczych unikatowych egzemplarzy, krótkich serii oraz większych partii produkcyjnych w wysokim standardzie – wyjaśnia Rafał Maciejczuk.

Norcospectra zatrudnia globalnie ok. 350 osób, a jej roczny obrót wynosi ok. 75 milionów euro.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl