Butik Femestage w Libero Katowice

Najnowszy kompleks handlowo-rozrywkowy na Śląsku umacnia swoją pozycję w regionie i rozbudowuje ofertę modową. Już we wrześniu na parterze otworzy się ponad 150-metrowy butik Femestage.

Femestage to marka modowa, za którą stoi Dom Mody prowadzony przez znaną i cenioną na całym świecie Evę Minge. Projektantka od samego początku odpowiada za kształt każdej kolekcji pełniąc w firmie rolę dyrektora kreatywnego.

Najnowszy butik powiększy listę ponad 60-ciu sklepów z markami odzieżowymi, obuwniczymi i akcesoriami, dzięki czemu oferta modowa Libero Katowice będzie jeszcze bardziej różnorodna i kompleksowa. Wśród wielu rozpoznawalnych polskich i międzynarodowych salonów dostępnych dziś w leżącym na południu Katowic centrum znajdują się m.in.: Guess, Calvin Klein Jeans, Tommy Jeans, Royal Collection, Tatuum, Carry, H&M, Vistula i Bytom. Magnesami są też: największy w kraju, dwukondygnacyjny salon włoskiej Terranovy w nowej aranżacji, a także pierwszy w regionie sklep eobuwie.pl, w którym zamiast tradycyjnych półek na klientów czekają ekrany multimedialne i tablety na których zamówić można jedną z ponad kilku tysięcy par butów.

Jedzenie i rozrywka w różnej formie

– Przez żołądek do serca, ale nie tylko. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego od samego początku w Libero o czas i uwagę naszych odwiedzających zabiegamy zarówno pysznościami z różnych stron świata, które serwują nasze restauracje, jak i wciągającą rozrywką na kręgielni, bawialni dla dzieci, centrum fitness czy Food&Ball, czyli jednym w swoim rodzaju miejscu będącym połączeniem restauracji i sportbaru – podkreśla Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Katowickiemu centrum już w momencie otwarcia udało się wskoczyć do czołówki centrów z najciekawszą ofertą rozrywkową. Nie byłoby to możliwe bez między innymi debiutu przy Kościuszki 229 jednego z najnowocześniejszych kin w kraju. Od ponad dziesięciu miesięcy katowiccy kinomani mogą korzystać z multipleksu należącego do sieci Helios, w którym prawdziwymi perełkami są dwie sale Helios Dream z rozkładanymi, skórzanymi fotelami i supernowoczesnymi systemami wyświetlania obrazu i nagłośnienia.

O tym, że inwestowanie w ofertę rozrywkową jest dla właściciela i zarządcy centrum – odpowiednio Echo Investment i EPP – kluczowe, świadczyć może projekt „Lato na Placu Do Radości”. Od początku lipca na placu przed Libero codziennie odbywają się wydarzenia rozrywkowe, kulturalne, artystyczne, sportowe i kulinarne adresowane do szerokiego grona odbiorców. W tym czasie mieszkańcy aglomeracji mieli możliwość m.in.: poślizgać się na skimboardzie, brać udział w potańcówkach latino, uczestniczyć w spektaklach teatru improwizacji i w czytankach bajek, na które do Katowic zaproszeni zostali znani aktorzy. Lato na placu dało się też poznać od muzycznej strony dzięki występom znanych DJ’ów i przeglądowi młodych zespołów ze Śląska. Wydarzeniem przyciągającym publikę było kino letnie i festiwal filmów o tematyce kulinarnej współorganizowany z Films for Food Festival. Również we wrześniu plac będzie tętnił życiem.

– Przez cały wrzesień będziemy promować towarzyską grę w bule. To, co z pewnością mocno przykuje uwagę, to letnia scena teatralna i występy teatry Pijana Sypialnia oraz katowicki debiut wydarzenia „Niech żyją dziewczyny”, to jest targów mody, designu, kosmetyków połączony ze spotkaniami i warsztatami, na których spotkamy ponad 50 polskich marek założonych i prowadzonych przez dziewczyny dla dziewczyn – komentuje Grzegorz Filipczyk, dyrektor Libero Katowice.

W Libero Katowice znajduje się ponad 150 sklepów i punktów usługowych

W katowickim Libero na powierzchni 45 tys. mkw. znajduje się ponad 150 sklepów i punktów usługowych, jeden z najnowocześniejszych multipleksów w kraju, kręgielnia, centrum fitness i bogata w kuchnie z różnych stron świata strefa restauracyjna. Inwestorem projektu jest Echo Investment. W ostatni weekend maja 2019 roku, przed szklaną fasadą centrum położonego u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej centrum zadebiutował otwarty i ogólnodostępny plac o powierzchni ponad 4,7 tys. metrów kwadratowych. Będzie miejscem odpoczynku, a także wydarzeń kulturalnych, artystycznych, sportowych i kulinarnych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl