Najemcy wybierają centrum Cracovia Outlet

Otwarcie centrum Cracovia Outlet planowane jest na pierwszą połowę 2021 r., ale obiekt już dziś może się pochwalić zaawansowaną komercjalizacją. Na swoje sklepy w centrum outlet zdecydowały się dotąd marki Guess, Volcano, Intersport, Vistula, W.Kruk, Diverse, Smyk czy Mohito, Reserved, House, Cropp w formule multibrandu LPP. To, jak podkreśla inwestor, najlepsza rekomendacja dla innych, którzy rozważają krakowski obiekt w swoich planach rozwoju.

Na decyzję o dołączeniu do grona najemców centrum Cracovia Outlet oddziałuje wiele okoliczności. Jedną z ważniejszych jest dogodna lokalizacja centrum. – Lokalizacja centrum Cracovia Outlet ma dla nas duże znaczenie. Pozwala dobrze spenetrować lokalny rynek krakowski pod względem potrzeb klientów i odpowiedzieć na to zapotrzebowanie – mówi Waldemar Madajczyk, Vice President European Markets CEE & Russia operatora marki Guess.

Istotnym kryterium branym pod uwagę przy wyborze centrum Cracovia Outlet jest ponadto okoliczna infrastruktura mieszkaniowa. – W najbliższym sąsiedztwie centrum dynamicznie rozwija się infrastruktura mieszkaniowa. Powstają nowe osiedla, gdzie zamieszkują nowe grupy lokatorów. To dobra obietnica lojalnej grupy klientów – komentuje Marcin Rydz, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju i inwestycji W.Kruk.

Innym ważnym uzasadnieniem decyzji o wynajęciu powierzchni w centrum Cracovia Outlet jest mieszany model handlowy, pozwalający na zwiększenie liczby potencjalnych klientów. – Klientom coraz bardziej zależy na wygodzie, optymalizacji czasu i kosztu zakupów, a koncept połączenia centrum outlet z parkami handlowymi jest odpowiedzią na te potrzeby – stwierdza Tomasz Koselski, prezes marki Volcano.

– Obecność dodatkowej oferty pozaoutletowej wpływa na wyższą częstotliwość odwiedzin w porównaniu z centrami outletowymi, które nie dają takiej możliwości. Przyjęty miks to sprawdzona formuła rynkowa, która pozwala uzyskać efekt synergii handlowej i lepiej spenetrować lokalny rynek potrzeb, zwiększając częstotliwość i komplementarność zakupów – przekonuje Piotr Mierzwa, Dyrektor ds. Rozwoju Intersport Polska S.A.

– Atutem jest połączenie centrum outletowego z parkami handlowymi, które dopełnią całości i pozwolą w ramach jednej wizyty zrobić bardzo zróżnicowane zakupy – dodaje Waldemar Madajczyk.

Nie bez znaczenia dla firm, które otworzą swoje sklepy w centrum Cracovia Outlet, jest komfort komunikacyjny.

– Na terenie parku handlowego zaplanowano miejski przystanek autobusowy, który będzie niewątpliwym ułatwieniem komunikacyjnym dla gości centrum. Wpisując obiekt w lokalizację silnie skomunikowaną z miastem, deweloper zadbał o to, by system parkingu stanowił możliwie najbardziej komfortowe rozwiązanie dla zmotoryzowanych. Zostaną przygotowane dwa wjazdy od ul. Nowohuckiej, z możliwością skorzystania z miejsc na terenie obszernego parkingu naziemnego i podziemnego – zapowiada Marcin Rydz.

Ważna jest także obecność znanych i pożądanych marek modowych, które – oferując swoje produkty w cenach stale obniżonych o 30–70 proc. – będą magnesem dla klientów całego kompleksu. – Do wyboru centrum Cracovia Outlet zachęcił nas interesujący tenant-mix obiektu. Dołączamy do grona znanych, poszukiwanych marek. Jesteśmy pewni, że nasza oferta bardzo dobrze wpisze się w tę koncepcję – mówi Alicja Dąbek, Leasing Director z firmy Etos S.A., właściciela marki Diverse.

Cracovia Outlet powstaje na obszarze 15 ha kompleksu handlowego

Cracovia Outlet to nowoczesne centrum outletowe powstające w centralnej części Krakowa w ramach kompleksu handlowego typu mixed-use. Bardzo dobre połączenie z autostradą A4 i drogą ekspresową S7 sprawia, że zakupy będą mogły tu robić także osoby spoza aglomeracji krakowskiej. Nowoczesna architektura obiektu pozostaje w zgodzie z dynamicznie rozwijającymi się w okolicy inwestycjami mieszkaniowymi. Oprócz pokaźnej powierzchni oraz imponującej oferty atutem centrum Cracovia Outlet jest jego zlokalizowanie w ramach powstającego na obszarze 15 ha kompleksu handlowego o łącznej powierzchni ok. 60 tys. mkw., w skład którego wejdą również 2 parki handlowe Atut z ofertą spożywczą, wyposażenia wnętrz i popularnymi dyskontami. Dodatkowym walorem lokalizacji jest sąsiedztwo innych centrów handlowych i targowo-kongresowych. Na klientów czekać będzie około 2 tys. miejsc parkingowych. Otwarcie centrum Cracovia Outlet wraz z całym kompleksem handlowym typu mixed-use zaplanowano na pierwszą połowę 2021 roku.

KG Group S.A. to holding spółek, których główny cel stanowi ogólnopolska działalność deweloperska w zakresie budownictwa komercyjnego i mieszkaniowego. Atutem firmy jest wyjątkowe połączenie wieloletniego doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, znajomości lokalnego rynku krakowskiego, zamiłowania do tego rynku, a także entuzjazmu, z którym KG Group, jako dynamicznie rozwijający się podmiot gospodarczy, podchodzi do tworzenia nowych obiektów komercyjnych. Grupa zrealizowała już projekty lokalnych centrów handlowych Atut – sześć obiektów pod wspólnym szyldem działa w Krakowie (Atuty Złocień, Ruczaj i Grażyny), Węgrzcach koło Krakowa oraz w Pruszkowie i w Bełchatowie. Planowane są też kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Bielany, Atut Kraków przy ul. Nowohuckiej oraz obiekty w Wieliczce i Suchej Beskidzkiej.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

KG Group i BOIG są wystawcami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019. Swoje projekty zaprezentują na stoisku 3.4

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.