Pruszkowska Biedronka w nowym formacie 2.0

Biedronka

– Pruszkowska Biedronka powstała w nowym formacie 2.0, który oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów. W sklepie zostały wydzielone nowe strefy z pieczywem, owocami i warzywami oraz kosmetykami – mówi Zuzanna Krajewska, menedżer ds. marketingu operacyjnego, odpowiedzialna za sklep w Pruszkowie.

– Oznaczone są też moduły z artykułami promocyjnymi. W nowym  sklepie naszej sieci można znaleźć wszystko, czego konsumenci – nawet ci najbardziej wymagający – oczekują od nowoczesnej i przyjaznej sieci handlowej – dodaje.

Sala sprzedaży sklepu Biedronka przy ul. Sprawiedliwości 4 ma 780 mkw. W placówce zamontowano 5 kas, a zatrudnionych jest 14 pracowników. We wnętrzu znalazły się nowoczesne chłodziarki używające gazu CO2 oraz LED-owe oświetlenie. Kolejną innowacją placówki przy ul. Sprawiedliwości 4 jest przestronny, podziemny parking. Na zmotoryzowanych klientów czeka 30 miejsc postojowych.

Dynamicznie rozwijająca się sieć sprzedaży

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2,9 tys. sklepów zlokalizowanych w ponad 1,1 tys. miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.

Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl