SCF 2019: OFF Piotrkowska Center wybiera oryginalnych najemców

Jeśli znajdziesz się w samym sercu Polski, w tętniącym życiem centrum Łodzi, emocje z pewnością Cię nie ominą – zapewnia w rozmowie z Retailnet.pl Monika Hryniewicz, Head of Leasing w firmie OPG Property Professionals. OFF Piotrkowska Center z uwagą śledzi najnowsze trendy w branży retail, oferując klientom unikatowe produkty, usługi i doświadczenia. Obiekt zostanie zaprezentowany podczas Shopping Center Forum 2019 CEE.

Retailnet.pl: – Dlaczego OFF Piotrkowska Center przyciąga tak wielu gości?

Monika Hryniewicz: To zależy, kogo zapytamy. Położona w ścisłym centrum, XIX-wieczna fabryka bawełny to żywy kawałek historii Łodzi. Unikatowy na skalę europejską klimat codziennie przyciąga setki mieszkańców i przyjezdnych. Ale ilu odwiedzających, tyle historii i powodów, dla których trafiają na OFFa. O sile miejsca stanowią bowiem unikatowe biznesy, zróżnicowane funkcje oraz wydarzenia kulturalne, stale tworzące nowe preteksty do ponownej wizyty. Możemy tu nie tylko dobrze zjeść, ale też samemu nauczyć się gotować w szkole kulinarnej. W dzień spotkamy się z projektantami wnętrz, którzy wyczarują nam salon marzeń, a wieczorem wyszalejemy się na koncercie muzyki elektronicznej. Myślę, że tytuł Nowego Cudu Polski, przyznany miejscu przez czytelników National Geographic Traveler, w pewnym sensie można odnieść do sfery biznesowej. OFF Piotrkowska Center to już dziś taki mały cud na handlowej mapie naszego kraju. A najlepsze jeszcze przed nami.

Patrząc oczami konsumenta, co konkretnie OFF ma do zaoferowania?

– Największy ruch generują wyróżniające się na gastronomicznej mapie Polski restauracje i klubokawiarnie. W lokalu Ato Ramen zjemy dziś prawdopodobnie najlepszą w naszym kraju, tradycyjną japońską zupę z makaronem, zaś w restauracji i barze tapas NÕŻ kroi się prawdziwa podróż po smakach Hiszpanii. Do klimatu OFFa przekonali się nawet restauratorzy stawiający wcześniej na typowe lokalizacje „shopping center”. Pośród dawnych tkalni kulinarne historie przędzie już Len i Bawełna – nowy lokal, którego właściciele otworzyli wcześniej restaurację w łódzkiej Manufakturze. Ale OFF to nie tylko pierwszy wybór, jeśli chodzi o wyjście z przyjaciółmi czy weekendowy obiad z rodziną. To także sklepy autorskich marek, dzięki którym dawna fabryka Franciszka Ramischa w Łodzi stanowi jedną z najciekawszych destynacji zakupowych.

OFF Piotrkowska Center

O jakim profilu najemcy mowa?

– Oryginalnym. W meblotece YELLOW kupimy upcyklingowane przedmioty użytku domowego, a w salonie NAP – rzemieślnicze meble, lampy i dodatki utrzymane w skandynawskiej stylistyce. Sklep Pan Tu Nie Stał zabierze nas podróż w czasie za sprawą ubrań i akcesoriów inspirowanych kulturą wizualną lat minionych, a Animal Kingdom stworzy dla nas biżuterię łączącą współczesne wzornictwo i tradycyjne rękodzieło. W Gloomy Sunday znajdziemy szeroki wybór designerskich okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, a tuż obok swoje kreacje tworzy czołowa łódzka projektantka Patrycja Plesiak. I to właśnie modzie oraz branży odzieżowej dedykujemy kolejne powierzchnie handlowo-usługowe, które w ramach nowego budynku Fern uzupełnią swoimi witrynami pierzeję ulicy Piotrkowskiej. Marki chcące wyróżnić się lokalizacją poza typową galerią handlową, poczują się na OFFie jak w domu.

Czy wyjście poza format „shopping center” nie ogranicza jednak puli odbiorców?

– Położenie u zbiegu trasy W-Z i reprezentacyjnej, deptakowej części ulicy Piotrkowskiej, czyli dwóch najważniejszych arterii komunikacyjnych w centrum Łodzi, zapewnia stały dopływ życia. Ale tak naprawdę wszystkie drogi prowadzą na OFFa. Wygodnie dojedziemy tu zarówno komunikacją publiczną, jak i samochodem. Wraz z budynkiem Fern na OFFie ruszy bowiem realizacja parkingu wielopoziomowego na 222 miejsc. Klientów z pewnością nie zabraknie – zwłaszcza, że przestrzeń uzupełniamy o nowe powierzchnie biurowe. A do tego wszystkiego dochodzi coś ekstra…

Co to takiego?

– Unikatowe doświadczenie, na które składa się klimat rewitalizacji i oferta, której próżno szukać w innych miejscach. Jeśli znajdziesz się w samym sercu Polski, w tętniącym życiem centrum Łodzi, emocje z pewnością Cię nie ominą.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.