Pako Lorente zapowiada ekspansję w Polsce i za granicą

Rośnie sieć salonów Pako Lorente. Polska marka oferująca modę męską otwiera nowe punkty sprzedaży i inwestuje w modernizację tych już działających. Marka poszukuje doświadczonych w biznesie partnerów zagranicznych na Słowacji, Litwie i w Czechach.

– W ostatnim czasie otworzyliśmy nowy sklepy w Kielcach w galerii Echo Kielce oraz w Opolu w centrum handlowym Solaris. Lokale mają po 100 mkw. powierzchni i zostały zaaranżowany zgodnie z naszą najnowszą koncepcją. Salony wyróżniają się specjalnie opracowanym na potrzeby marki designem. Dominujące kolory to czarny, biały i szary, które uzupełniają elementy naturalnego drewna razem tworząc spójną całość oraz wpływając na elegancki wygląd przestrzeni sklepowej. Jest to też pierwszy flagowy salon naszej marki w tym mieście – mówi dla Retailnet Rafał Chrapkowicz, Prezes Pako Lorente. 

Pako Lorente stawia także na poprawę charakteru wnętrz i komunikację w sklepach już działających.

– Po kilku latach od uruchomienia niektóre lokale wymagają zmiany aranżacji i dostosowania do naszego najnowszego formatu. Stąd całkowitą metamorfozę wnętrz zaproponowaliśmy w Opolu w Galerii Karolinka, Koszalinie w galerii Atrium i za chwilę w warszawskim centrum handlowym Blue City – dodaje prezes Rafał Chrapkowicz.

Pako Lorente poszukuje nowych lokali

Spółka Pako Lorente ma w planach uruchomienie do 2020 roku przynajmniej 10 nowych lokali.

– Poszukujemy lokalizacji w najlepszych centrach handlowych. Zamierzamy też mocno postawić na rozwój franczyzy. Szukamy partnerów biznesowych także poza granicami naszego kraju. Chcemy rozwijać się na Słowacji, na Litwie oraz w Czechach – zapowiada prezes Rafał Chrapkowicz.

Model sprzedaży franczyzowej w sieci Pako Lorente opiera się na oferowaniu kolekcji w sklepach własnych, sklepach działających w na zasadach franczyzy klasycznej oraz franczyzy depozytowej – w ostatnim przypadku właścicielem towaru jest Pako Lorente, a franczyzobiorca nie musi angażować środków w zatowarowanie. Wymagana powierzchnia na salony Pako Lorente to od 80 do 150 mkw.

Pako Lorente to polska marka oferująca szeroki wybór koszul, garniturów, marynarek, spodni, kurtek i płaszczy oraz akcesoriów. Aktualnie w sieci działa ponad 50 salonów w Polsce i za granicą (Ukraina i Słowacja). – Naszą misją jest tworzyć kolekcje ubrań dla współczesnych mężczyzn zgodnie z ich potrzebami, wymaganiami i oczekiwaniami tak by czuli się atrakcyjni, modni i pewni siebie – dodaje brand manager marki Natalia Eljaszuk.

Nowym brandem firmy jest stworzona niedawno marka Dots Socks – sieć wysp handlowych oraz sklep internetowy dots.shop, sprzedaż kolekcji odbywa się także za pośrednictwem sklepu on-line pakolorente.com jak również w salonach stacjonarnych.

Z właścicielami marki będzie można spotkać się już 25-26 września na targach Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.