Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

So! Coffee, Johnny Rockets i Paul poszukują nowych lokalizacji na SCF 2019

Lagardere Travel Retail intensywnie rozwija sieć sprzedaży trzech gastronomicznych brandów. Trwają poszukiwania nowych lokalizacji dla kawiarni So! Coffee, restauracji Johnny Rockets i piekarni/restauracji Paul. Z przedstawicielami każdej z tych marek będzie można porozmawiać podczas targów Shopping Center Forum 2019 na stoisku nr 5.9.

Kawiarnie sieci So! Coffee obecne są już w 56 lokalizacjach w 29 miastach w Polsce i w 17 punktach za granicą (we Francji, Hiszpanii, Rumunii i Czechach). Zgodnie z przyjętą strategią sieć rozwija się przede wszystkich w centrach handlowych, outletach, przy głównych arteriach miejskich, na dworcach kolejowych oraz lotniskach.

– Chcemy się dalej rozwijać, dlatego poszukujemy kolejnych lokali dla nas i dla naszych franczyzobiorców – mówi dla retailnet.pl Grzegorz Łyczak z-ca Dyrektora Operacyjnego Development & Franchise w So! Coffee. – Otwieramy kompaktowe wyspy (30-50 mkw.), jak również lokale od 80 do ponad 120 mkw. w zależności od możliwości wystawienia stolików na pasaż, ogródek wewnętrzny/zewnętrzny itd. – dodaje

Johnny Rockets w największych miastach

Do ekspansji na polskim rynku szykuje się też amerykańska sieć restauracji Johnny Rockets. – W ciągu najbliższych 10 lat planujemy otwarcie około 12-14 lokali w Polsce. Restauracje będą miały po 200-250 mkw. – mówi dla retailnet.pl Przemysław Kryński, Brand Manager Johnny Rockets na Polskę.

W Polsce działają dwie restauracje z logo Johnny Rockets, obie znajdują się na Lotnisku Chopina w Warszawie. Strategia ekspansji zakłada otwarcie restauracji w 5 największych polskich miastach. Pierwsza restauracja Johnny Rockets powstała w 1986 roku w USA, dziś na pięciu kontynentach działa ich już ponad 350. Poza USA marka może pochwalić się lokalami m.in. w Brazylii, Włoszech, Chile, Dubaju, Ekwadorze, Kostaryce, Kuwejcie, Meksyku, Nigerii czy Norwegii.

Johnny Rockets

Różne formaty sieci Paul

Za nowymi lokalizacjami rozgląda się także francuska sieć piekarni i restauracji Paul. – Nasza strategia rozwoju na najbliższe lata zakłada powstanie co najmniej kilkunastu punktów sprzedaży pod marką Paul. Zgodnie z planem rozwoju do 2025 roku będzie funkcjonowało ich co najmniej 15 – mówi dla retailnet.pl Monika Cholewińska, Brand Manager Paul w Polsce.

Planując ekspansję w Polsce sieć postawiła na prestiżowe lokalizacje w największych miastach w Polsce. Ekspansja zakłada rozwój w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście. Sieć zapowiada otwarcia zarówno małych formatów, takich jak wyspy handlowe, mobilne punkty sprzedaży (20-50 mkw.) oraz pełnowymiarowe lokale (80-150 mkw.), w których wyroby będą przygotowywane na oczach klientów.

Restauracja Paul

Lagardere jest jedną ze spółek wchodzących w skład grupy Lagardère Travel Retail SA, największego detalisty sprzedaży prasy w lokalizacjach podróżnych, obecnego w 34 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji. Spółka Lagardere Travel Retail, działająca wcześniej pod nazwą HDS Polska jest obecna na rynku sprzedaży detalicznej od 1998 roku i zarządza siecią 850 punktów sprzedaży, w tym 113 lokalami gastronomicznymi.

Firma jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference.