Costa Coffee rozwija sieć i wprowadza się do klubów fitness

Costa Coffee

W ciągu zaledwie miesiąca sieć kawiarni Costa Coffee powiększyła się o cztery nowe kawiarnie, a w jednej przeprowadziła remodeling. Działania miały miejsce w Warszawie, Bydgoszczy i w Bielsku-Białej. To jednak nie jedyne zmiany, jakie zaszły w sieci Costa Coffee w ostatnim czasie.

Nowe lokale Costa Coffee powstają już nie tylko w wielkich centrach handlowych, ale także na osiedlach mieszkaniowych. Na przełomie sierpnia i września otwarto cztery kawiarnie: dwie w galeriach handlowych CH Janki oraz  Gemini w Bielsku-Białej, a także przy al. KEN na Ursynowie oraz w Wilanowie przy ul. Sarmackiej. Nowo powstałe kawiarnie w spokojnych  dzielnicach mieszkaniowych to, jak podkreślają przedstawiciele sieci, idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie odpoczynek z dala od wielkomiejskiego zgiełku. Osiedlowe lokale Costa Coffee powstają także z myślą o rodzinach z dziećmi. W ofercie kawiarni znajdują się także m.in. śniadania, lunche czy desery.

Nowy wystrój lokali Costa Coffee

W ostatnim czasie w sieci Costa Coffee zaszło wiele zmian. Marka wprowadziła m.in. nowy styl w wystroju swoich kawiarni. Mowa o nowatorskim designie Spectrum, który wyróżnia się połączeniem elementów drewnianych z żywą roślinnością oraz złotymi akcentami. We wnętrzu dominują kolory: granatowy, szary oraz charakterystyczny dla marki Costa – Red. Na ścianach zawisły lustra, które optycznie powiększają przestrzeń. W kawiarniach nie mogło zabraknąć tematycznych grafik i instalacji artystycznych inspirowanych m.in. Latte Art.

Marka stawia także na nowe kanały sprzedaży. Dużą popularnością wśród gości cieszą się kawomaty Costa Express, obecne w kilkuset punktach na stacjach paliw Shell oraz w sklepach Carrefour Express. Co więcej, od 26 czerwca br. na rynku dostępne są puszki Ready-To-Drink z mrożoną kawą Costa Coffee. Można je kupić we wszystkich kawiarniach Costa, w 650 punktach sieci Lagerdere, a także na wybranych 327 stacjach Shell.

Costa Coffee w klubach fitness

Od 2 września automat z orzeźwiającą kawą Costa Coffee jest dostępny także na siłowni. Klienci nowego Calypso Fitness Club na Ursynowie będą mogli z niego skorzystać przed lub po treningu. Wejście sieci Costa Coffee na rynek fitness jest podyktowany potrzebą spożywania kofeiny przez osoby aktywne fizycznie.

Costa Coffee to globalna sieć kawiarni, założona w Londynie. Aktualnie Costa Coffee posiada ponad 3,8 tys. lokali na całym świecie, w tym  2,4 tys. w Wielkiej Brytanii, ponad 1,4 tys. w 31 krajach, a także prowadzi 8 tys. samoobsługowych urządzeń Costa Express. W Polsce firma obecna jest od 2010 roku, gdzie prowadzi 150 kawiarni. Rocznie spółka otwiera około 20 nowych lokali zarówno w największych miastach Polski jak i tych mniejszych mających od 100 do 300 tys. mieszkańców. Obecnie ponad połowa kawiarni Costa Coffee w Polsce znajduje się w centrach handlowych.

Expansion Managerowie sieci Costa Coffee będą obecni podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl