Nowe marki w Galerii Ostrowiec

Galeria Ostrowiec powitała siedmiu nowych najemców, a jesienią do tego grona dołączą dwie kolejne marki. Łączna powierzchnia najmu dziewięciu umów wyniosła blisko 1,3 tys. mkw. Knight Frank jest agentem wyłącznym odpowiedzialnym za komercjalizację obiektu.

Galeria Ostrowiec to największe centrum handlowe w Ostrowcu Świętokrzyskim. Po powiększeniu, galeria oferuje powierzchnię prawie 20 tys. mkw. Rozbudowa wiązała się z dopasowaniem wielkości do nowych standardów obecnych już marek LPP oraz CCC, wprowadzeniem dodatkowo marek Sinsay oraz ReKids, otwarciem nowych sklepów Pepco i Martes Sport. Dzięki tej inwestycji oraz odświeżeniu, centrum zyskało nowe oświetlenie, podłogi i meble w strefie gastronomicznej. W swojej ofercie Galeria Ostrowiec posiada bogate portfolio znanych marek i usług, które są reprezentowane  przez 80 najemców. Do najemców galerii w ostatnim czasie dołączyły m.in. takie marki jak: Mango, Sizeer, Reporter Young. Jesienią sklepy otworzą W.Kruk, Ryłko i Prymus AGD. W nowej odsłonie i na większej powierzchni klienci będą mogli zrobić zakupy w salonie 4F.

1,3 tys. mkw. zajmują nowi najemcy Galerii Ostrowiec

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w ostatnim czasie najemcy tacy jak Apart, Greenpoint, Bialcon, Big Star czy Triumph zdecydowali się przedłużyć swoje umowy w Galerii Ostrowiec. Widzimy, że odpowiednio dobrana strategia i jej konsekwentna realizacja dowodzi, że regionalne centra handlowe bardzo dobrze odnajdują się w dynamicznie zmieniającym się sektorze handlowym. Zróżnicowany mix najemców dopasowany do potrzeb danego rynku stoi za sukcesem Galerii Ostrowiec. Rozpoznawalne i cenione marki oraz ciekawa oferta, przyciągają różne grupy konsumentów. Cieszymy się, że nasze zaangażowanie idzie w kierunku pełnej komercjalizacji, a galeria cieszy się powodzeniem – powiedziała Kinga Zabłocka, Senior Leasing Manager w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych Knight Frank.

Centrum Handlowe Galeria Ostrowiec położone jest w samym centrum miasta między dwiema głównymi ulicami – Mickiewicza i Żeromskiego. To miejsce rodzinnych zakupów oraz spotkań.Wśród najemców galerii są również takie marki jak: hipermarket Tesco, Jysk, EURO RTV, Deichmann, CCC, Rossmann, Reserved, Cropp, House, Top Secret, Monnari, Diverse, Wojas, Vision Express, Inglot, wiele innych. Rocznie galerię handlową odwiedza ponad 2 mln osób.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl