Trzy marki modowe zostają na dłużej w Focus Mall Zielona Góra

Vistula, Wólczanka i Bytom, marki z portfolio spółki VGR, podjęły decyzje o nowej aranżacji i powiększeniu salonów w zielonogórskiej galerii Focus Mall. Klienci dokonują już zakupów w butikach w nowych odsłonach. Właścicielem Focus Mall Zielona Góra jest firma NEPI Rockcastle, wystawca  Shopping Center Forum 2019 CEE.

Polska marka odzieżowa Vistula, która dotychczas zajmowała 108 mkw. powierzchni, w efekcie rozbudowy powiększyła lokal do 226 mkw., czyli ponad dwukrotnie. Obecnie klienci mogą dokonywać zakupów w najnowocześniejszym sklepie sieci. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich producentów koszul dla mężczyzn i kobiet, zyskał salon w aranżacji, opracowanej zgodnie z najnowszą koncepcją marki. Nowy salon to szerokie wejście oraz otwarta i w pełni przeszklona witryna z ekranami LED. Odwiedzający znajdą tu strefy dedykowane trzem głównym liniom ubrań: Lantier, Vistula oraz Vistula Red Vistula oferuje także ekskluzywną usługę szycia na miarę garniturów i koszul.

Z kolei butik Wólczanka w ramach metamorfozy został powiększony o ponad 20 mkw. i podzielony na dwie strefy – damską i męską. W efekcie zmian klienci mogą komfortowo dokonywać zakupów na metrażu blisko 70 mkw. Po metamorfozie przestrzeń jest bardziej funkcjonalna i nowoczesna. Kupujący mają do dyspozycji aż trzy przymierzalnie, zaletą jest również jasne oświetlenie, które podkreśla walory bogatego asortymentu. Wólczanka istnieje od 1948 roku i jest znana z oferty koszul męskich. Marka sukcesywnie rozszerza także asortyment ubrań i dodatków dla pań. Sklepy zostały zaaranżowane w charakterystycznej dla sieci kolorystyce szarości i czerni.

To nie jedyne zmiany, jakie spółka VRG zaplanowała dla marek ze swojego portfolio. Sklep Bytom również przeszedł metamorfozę i został powiększony o ponad 65. mkw. Sklep urządzono według najnowszego konceptu wnętrzarskiego, gdzie dominuje nowoczesna, minimalistyczna estetyka z wykorzystaniem drewna. Dębowe elementy pojawiają się na posadzce, meblach oraz na ścianach w formie klasycznej boazerii, a ażurowy sufit nadaje wnętrzu lekkości. Marka proponuje, m.in. legendarne garnitury ze szlachetnych włoskich tkanin, uszyte w polskich szwalniach. Klasa i styl to cechy charakterystyczne mężczyzny Bytom, który niezależnie od wieku poszukuje ubrań od bardzo formalnych i konserwatywnych po mniej zobowiązujące. W asortymencie sieci znajduje się również szeroki wybór akcesoriów. Dzięki relokacjom wszystkie trzy salony sąsiadują ze sobą na poziomie 1, co więcej, w lokalach została wysunięta linia witryn, co związane jest z planem trwającej przebudowy i modernizacji galerii Focus Mall.

Należy nadmienić, że Vistula, Wólczanka i Bytom podjęły decyzję o pozostaniu na dłużej w zielonogórskiej galerii i przedłużyły umowy najmu na kolejne 5 lat.

Większe salony dają naszym najemcom jeszcze lepsze możliwości wyeksponowania asortymentu. Zmiana to również większy komfort dla klientów, którzy będą mogli dokonywać zakupów w bardziej przestronnych i nowoczesnych salonach marek Vistula, Wólczanka, Bytom. Jestem przekonana, że ponowne otwarcie sklepów rodzimej marki, spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów – komentuje Marta Radziwoń, Dyrektor CH Focus Mall Zielona Góra.

W skład grupy VRG S.A., oprócz Wólczanki wchodzą także marki: Deni Cler Milano, oferująca luksusową odzież dla kobiet oraz W.Kruk, reprezentująca tradycyjne jubilerstwo. VRG S.A. od lat dynamicznie rozwija własną sieć sprzedaży detalicznej. Aktualnie liczy ona 583 sklepy o łącznej powierzchni sprzedażowej liczącej 53 tys. mkw. (w tym między innymi: 154 sklepy marki Vistula, 134 sklepy marki W.KRUK, 142 sklepy marki Wólczanka oraz

31 sklepów marki Deni Cler Milano). Działalność operacyjna grupy VRG skupia się również nad rozwojem marki Bytom, która od 1945 oferuje kolekcje mody męskiej. Marka stawia na promocję polskiej kultury i sztuki i angażuje wybitne polskie osobowości przy prezentowaniu swoich stylizacji.

Właścicielem obiektu jest NEPI Rockcastl

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo – usługowe w centrum Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku, na pofabrycznych terenach dawnej Fabryki Wełny. Na 29 tys. m.kw. GLA. oprócz znanych sklepów i butików dostępne jest, m.in. 9-salowe kino. Na terenie galerii mieści się Muzeum dawnego Zakładu Przemysłu Włókienniczego „Polska Wełna”, które podkreśla charakter obiektu. W ramach prowadzonej rozbudowy i modernizacji Focus Mall zyska dodatkowe 15 tys. mkw. powierzchni GLA, na której znajdą się kolejne znane marki. Już na obecnym etapie rozbudowy klienci mają do dyspozycji nowy, dwukondygnacyjny parking w nowo wybudowanej część galerii. Zakończenie przebudowy planowane jest na IV kw. 2020 roku. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl