100 sklepów Bricomarché z usługą click&collect

Aplikacja Bricomarche

E-commerce to dla polskich konsumentów synonim wygodnych zakupów – wynika z raportu Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce 2019”. Polska zajmuje 13. miejsce w zestawieniu najszybciej rosnących rynków tego sektora na świecie. Sieć supermarketów Bricomarché również dostrzega dynamicznie rosnącą popularność tej formy zakupów. Od lutego br. liczba sklepów, w których produkty można zamówić przez Internet wzrosła z 5 do 68. Bricomarché zapowiada, że do końca 2019 roku rozwiązanie będzie dostępne w ponad 100 polskich miejscowościach.

Coraz większa liczba sklepów internetowych i nieustanne wzbogacanie ich oferty, to tylko niektóre z czynników wpływających na bardzo dynamiczny rozwój sektora e-commerce na świecie. W rzeczywistości, w której tryb życia jest bardzo intensywny, wszelkie rozwiązania wpływające na oszczędność czasu są na wagę złota. W tych okolicznościach możliwość robienia zakupów przez Internet wydaje się idealnym rozwiązaniem. Sklepy oferujące zakupy online są postrzegane jako wygodniejsze i prostsze, ale to co najbardziej motywuje do korzystania z ich usług to całodobowa dostępność – wynika z raportu Gemiusa dla Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce 2019”.

Rozwój usługi click&collect w Bricomarché

Każdego roku 25. września obchodzony jest w Polsce Dzień Budowlańca. Z tej okazji sieć sklepów Bricomarché zapowiada intensywny rozwój oferowanej przez siebie usługi click&collect, która jest niewątpliwym ułatwieniem dla klientów indywidualnych, ale także firm budowlanych. Dzięki zmodernizowanej na początku br. stronie internetowej klienci tych supermarketów zyskali możliwość przeglądania asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych, jak również opcję składania zamówień przez Internet. Do końca 2019 roku sieć planuje wprowadzenie tej usługi w ponad 100 polskich miastach. Ponadto Bricomarché zapowiada także poszerzenie obszaru dostępności innowacyjnej opcji dostawy – Bricomatów, które zadebiutowały w lutym br.

– Cieszymy się, że wprowadzona do naszej sieci na początku tego roku możliwość zamawiania produktów przez Internet, spotkała się z tak dużym zainteresowaniem klientów Bricomarché. Dynamiczny wzrost znaczenia sektora e-commerce motywuje nas do dalszego rozwoju naszej autorskiej usługi click&collect, jaką są Bricomaty mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna Bricomarché w Polsce. Naszym celem jest stworzenie takiej oferty, która skutecznie odpowie na trendy aktualnie obowiązujące w naszej branży. Obecnie pracujemy nad tym, aby do końca tego roku Bricomaty były dostępne w łącznie 10 miejscowościach – dodaje.

Bricomaty to unikatowe rozwiązanie, które umożliwia zamawianie produktów przez Internet i odbieranie ich w specjalnie wyznaczonych do tego boksach. Obecnie usługa jest dostępna w 5 miejscowościach: Nowym Tomyślu, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli. Klienci Bricomarché, decydujący się na zakupy przez Internet, mają także do wyboru dwie inne formy dostawy: do sklepu stacjonarnego lub do domu. Ponadto, sieć oferuje klientom transport zamówień np. na miejsce budowy, który jest realizowany z wykorzystaniem samochodów HDS.

Grupa Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2018 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,5 mld złotych. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13 300 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl