Rozpoczęła się jesienna edycja Shopping Center Forum 2019 CEE

Ponad 1,8 tys. uczestników, blisko 500 sieci handlowych, 300 projektów oraz 80 partnerów i wystawców – dzisiaj rozpoczęła się jesienna edycja Shopping Center Forum 2019 CEE – najważniejszego wydarzenia dla branży centrów handlowych.

Jesienna edycja SCF tradycyjnie odbywa się na EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego. Recepcja Forum otwarta będzie od godziny 8:00. Odbiór imiennych identyfikatorów oraz wejście na teren Forum możliwe jest wyłącznie po okazaniu dokumentu tożsamości ze zdjęciem. Zachęcamy do zabrania wysłanych pocztą identyfikatorów, pozwoli to uniknąć stania w kolejce przy recepcji Forum. Pierwsze wystąpienia i panele dyskusyjne w części konferencyjnej rozpoczną się o godzinie 10:00.

Gość specjalny SCF

Gościem specjalnym jesiennej edycji SCF 2019 CEE będzie Pepijn Morshuis, CEO Trei Real Estate. Jego wystąpienie dotyczące horyzontów rozwoju rynku retail w perspektywie najbliższych 10 lat będzie oficjalnym otwarciem konferencyjnej części Forum.

– Nie ma co ukrywać, że dla centrów handlowych nadchodzą ciężkie czasy. Powstało ich o wiele za dużo – to po pierwsze. Po drugie, nie da się ukryć, że uderzył w nie również rozwój e-commerce. Co więcej, będziemy obserwować dalszy rozwój handlu internetowego i rosnącą popularność zakupów w modelu „click and collect”, gdzie sklepy są miejscem odbioru towarów zamawianych w sieci. Dlatego obiekty z punktami odbioru, zlokalizowane blisko domu, mają szansę na większy udział w rynku ze względu na ich wygodę i funkcjonalność. W tym modelu działają Vendo Parki – komentuje Pepijn Morshuis, CEO Trei Real Estate.

300 projektów, liczne wystąpienia i panele

Podczas SCF 2019 CEE 80 partnerów i wystawców zaprezentuje  300 projektów. Tam też przez kilka godzin będą debatować o kondycji branży retail w Polsce, rosnącej roli stref rozrywkowych i gastronomicznych w centrach handlowych, a także, co najważniejsze, negocjować i podpisywać nowe umowy najmu, oraz słuchać interesujących prelekcji dotyczących rynku centrów handlowych oraz nowych technologii w handlu.

Przez cały dzień także duża multimedialna scena oddana będzie w ręce partnerów merytorycznych, którzy przedstawią najnowsze trendy, raporty i analizy rynku. Wysokiej jakości kontent merytoryczny zapewnią partnerzy merytoryczni Forum: Savills, Colliers, Trei, Plus Energia, MK Illumination, UPS, Apsys, Metro Properties.

Pełen PROGRAM SCF dostępny jest TUTAJ.

Networking w strefie Meeting Point

Wszyscy uczestnicy Shopping Center Forum 2019 CEE mogą korzystać z systemu umawiania spotkań, który cieszy się dużym powodzeniem wśród obecnych gości. Tylko w pierwszy dzień po uruchomieniu systemu wysłano z niego ponad 3 tys. wiadomości.

Networking jest kluczową częścią każdej edycji Shopping Center Forum, dlatego nie dziwi fakt tak dużego zainteresowanie uczestników Forum systemem do umawiania spotkań. System w formie biznesowego portalu społecznego ułatwia odnalezienie konkretnej osoby, a następnie umówienie się z nią na rozmowę w wybranym miejscu i czasie. Dla wygody uczestników Forum przygotowaliśmy specjalną strefę Meeting Point z 50 stolikami, przy których można rezerwować spotkania. Standardowe spotkanie trwa 30 min. Duże zainteresowanie rozmowami face-to-face powoduje, że liczba wolnych miejsc szybko się kończy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.