SCF 2019, dzień 2: najważniejsze wyzwania branży retail

Drugi dzień Shopping Center Forum 2019 to okazja m.in. do rozmów o współczesnych relacjach z najemcami, experience thinking w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi oraz dyskusji na temat nowych koncepcji zagospodarowania przestrzeni food courtów. Panele dyskusyjne rozpoczną się o godzinie 11.

Targi SCF to dwa dni intensywnych rozmów biznesowych prowadzonych głównie przy stoiskach wystawowych, ale uczestnicy Forum mają też okazje posłuchać bloków partnerów merytorycznych, paneli dyskusyjnych oraz prezentacji firm i projektów.

Konferencja poświęcona jest najważniejszym wyzwaniom, przed którymi stoi obecnie branża centrów handlowych w Polsce. Dzisiaj odbędą się dyskusje na trzy kluczowe tematy. 

Apsys: relacje z najemcami

O godz. 11 Marek Ćwiek, Dyrektor Posnanii oraz Marek Błędowski, Wiceprezes ds. handlowych, Apsys Polska powiedzą o współczesnej relacji z najemcami. Przeanalizują aktualne wyzwania na przykładzie Wielkopolski, udowodnią, że dobór najemców jest kluczem do sukcesów. Ponadto powiedzą, jak działa założenie „Better2gether” oraz czy footfall jest najważniejszy.

– Sytuacja ekonomiczna na rynku znacząco się zmienia, co naturalnie ma wpływ na strategię Apsys. Staramy się odpowiadać na zmieniające się potrzeby Polaków, reagować na rozwój technologiczny oraz wdrażać projekty zgodne z nowymi trendami. Oczywiście każdemu z naszych przedsięwzięć już od początku istnienia naszej firmy przyświeca filozofia tworzenia miejsc wyjątkowych – iconic places – oraz indywidualne podejście do każdego z klientów i realizowanych projektów. Konsekwentnie kontynuujemy tę strategię zarówno w zakresie prowadzenia istniejących obiektów, jak i pracując nad kolejnymi, które bazują na koncepcjach kreowania tkanki miejskiej poprzez obiekty wielofunkcyjne lub kompleksy obiektów o różnorodnym przeznaczeniu – mówi Maciej Wróblewski, Wiceprezes firmy Apsys Polska.

Metro Properties: ekonomia doświadczeń

O godz. 11.45 rozpocznie się panel przygotowany przez Metro Properties. Rozmowę na temat ekonomii doświadczeń, zmieniających się oczekiwań i zwyczajów zakupowych klientów, rozwoju nowych technologii, a także innowacyjności i spersonalizowania doświadczeń jako przewagi konkurencyjnej w budowaniu lojalności klientów poprowadzi Jakub Jarczewski, Dyrektora Działu PR i Rozwoju Biznesu.

W dyskusji wezmą udział:

  • Agnieszka Mróz, Service Designer, Service Sandbox,
  • Rafał Kołodziej, Founder, Greenhat Service & Strategy Design, Wykładowca SWPS,
  • Jakub Cendrowski, Dyrektor Kreatywny, Me and My Friends,
  • Marcin Łunkiewicz, Founder, Mimo.ooo,
  • oraz Andrzej Kuśmierz, Akcelerator Firm Technologicznych WAW.ac

SCF: przyszłość food courtów

Zwieńczeniem biznesowych rozmów o kształcie rynku retail będzie debata przygotowana przez SCF z udziałem architektów. Eksperci będą mówić m.in. o spektakularnych przebudowach istniejących obiektów, różnych stopniach interwencji projektowych w ramach stref food court (przebudowie/reorganizacji przestrzennej i estetycznej, restylingu stref), wyzwaniach, zmianach kierunku rozwoju food courtów oraz zagranicznych inspiracjach. Na konkretnych przykładach pokażą jak ewoluuje rynek.

O godz. 13.15 w panelu „Wizja, projekt, realizacja: nowe koncepty stref food court” wezmą udział:

  • Paul Ayre (Dyrektor, VSF-Cretative),
  • Radosław Sojka (Współwłaściciel, MSA)
  • oraz Robert Pełka (Prezes Zarządu, Marro).

Moderatorem dyskusji będzie Agnieszka Zygmunt – Partner, Funkciona.

Parterami merytorycznymi tegorocznej edycji są: Apsys, Colliers International, Savills, Trei, Metro Properties, Plus Energia, UPS, MK Illumination.

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.