Cztery marki modowe powiększyły salony w CH Karolinka

W opolskiej galerii Karolinka ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem metamorfoz. W efekcie sieci modowe z portfolio spółki LPP SA, zmodernizowały i powiększyły swoje salony. Na podobny ruch zdecydowała się marka obuwnicza CCC. Centrum handlowe Karolinka należy do spółki NEPI Rockcastle.

Sinsay, najmłodsza marka odzieżowa należąca do firmy LPP, powiększyła swój salon ponad trzykrotnie i zajęła lokal o powierzchni ponad 900 mkw. Było to możliwe dzięki połączeniu dotychczasowych sklepów Sinsay, Cropp oraz części House. W efekcie zmian sieć zrównoważyła bogaty asortymenty z przestronnym wnętrzem i neutralnymi kolorami. Nowa aranżacja sklepu to zachowane w biało-beżowej kolorystyce wnętrze, w którym dominują jasne meble oraz przyjazne akcenty w postaci motywów roślinnych.

Kolejną marką, która zaoferowała odwiedzającym zakupy w odnowionym salonie jest marka młodzieżowa Cropp. Na metrażu 790 mkw. pojawiły się nowe meble, a także dodatkowe przymierzalnie i stanowiska kasowe. To nie jedyne zmiany, jakie spółka LPP SA zaplanowała dla brandów ze swojego portfolio. Sklep młodzieżowy House również przeszedł metamorfozę i został powiększony do 850 mkw. Salon urządzono według najnowszego konceptu wnętrzarskiego, gdzie dominuje minimalistyczna estetyka z wykorzystaniem drewna i cegły. Podobnie jak w salonie Cropp, sieć zwiększyła przestrzeń dla przymierzalni, których jest aż 10 kabin. Odnowione lokale są wyposażone w przymierzalnie dedykowane klientom z ograniczoną sprawnością ruchową. Łącznie wszystkie wyremontowane sklepy z gdańskiej grupy zajmują w obiekcie blisko 2550 mkw. powierzchni GLA. Odwiedzający CH Karolinka mogą również korzystać z asortymentu Mohito, należącego do LPP SA.

– Większe sklepy dają naszym najemcom jeszcze lepsze możliwości wyeksponowania asortymentu. Zmiana to również większy komfort dla klientów, którzy mogą dokonywać zakupów w bardziej przestronnych i nowoczesnych salonach. Jestem przekonana, że ponowne otwarcie lokali rodzimych marek, spełni oczekiwania klientów w każdym wieku, którzy często w Karolince robią zakupy całymi rodzinami – komentuje Paulina Kurdziel – Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.

Salon CCC w najnowszym koncepcie

To nie koniec zmian modernizacyjnych w Karolince. Sklep CCC również zaaranżowano wg najnowszego konceptu marki. Lokal powiększony do powierzchni 1100 mkw. ma szerokie wejście oraz otwartą, w pełni przeszkloną witrynę wyposażoną w ekrany LED, które zostały zamontowane również wewnątrz. Przestrzeń została podzielona na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową oraz strefę z akcesoriami. Poszczególne działy wyznaczone są poprzez aleję z liniowym oświetleniem. Taki rozwiązanie pozwala na uporządkowanie asortymentu i kierowanie odwiedzających od razu do poszukiwanych produktów.

– Dzięki większej powierzchni klienci mają dostęp do jeszcze bogatszego asortymentu. Kolorystyka wnętrza jest stonowana z neutralną paletą barw, tak, aby widoczny był flagowy pomarańczowy kolor marki. W celu uzyskania świeżego i współczesnego wyglądu, meble w sklepie wykonane są z drewna i maja minimalistyczna formę – wyjaśnia Karol Semik, Dyrektor ds. Rozwoju, Grupa Kapitałowa CCC SA.

Restauracja Kuchnia Smaków

Warto nadmienić, że odwiedzający Karolinkę mogą skorzystać z propozycji nowo otwartej restauracji, Kuchnia Smaków. W lokalu zajmującym 108 mkw. powierzchni goście mogą spróbować specjałów kuchni polskiej, włoskiej oraz meksykańskiej.

– Dzięki temu, że lista restauracji w naszej galerii się powiększyła, klienci mogą wybierać spośród szerszej oferty dań z różnych kuchni świata – włoskiej, meksykańskiej czy polskiej. Zależy nam na tym, żeby każdy znalazł w Karolince coś smacznego dla siebie, zgodnie ze swoimi upodobaniami kulinarnymi – dodaje, Paulina Kurdziel – Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.

Właścicielem galerii jest NEPI Rockcastle

W ofercie sklepu CCC znajdują się buty sztandardowych marek. Dla kobiet: Jenny Fairy, Clara Barson, Bassano, Via Ravia, Inblu, Gosoft, Rikera, Quazi, DeeZee (nowa marka modowa), Nylon Red. Dla mężczyzn: Lasocki, Go Soft, Riker, Ottimo, Vapiano, Cesare Cave, Inblu, Tom Tailor, Lanett. Marki sportowe: Adidas, Reebok, Puma , Mew Balance, Converse, Skechers, Kappa, Rider, Sprandi. Dla dzieci: Lasocki Kids, Nelli Blu, Magic Lady, Ottimo, Action Boy, Vapiano, obuwie z wizerunkiem dziecięcych idoli z bajek Disneya (Spiderman, Muflon, Marvel). Całość oferty uzupełniają akcesoria.

Na Centrum Handlowe Karolinka w Opolu składa się 117 lokali o łącznej powierzchni 70 tys. mkw., zapewniających zróżnicowaną ofertę handlową i usługową. Obiekt składa się z dwóch budynków – galerii oraz parku handlowego tworzących dwie różne i bogate strefy zakupowe. To największy kompleks handlowy w regionie opolskim. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma BSC Property Management sp. z o. o. sp.k.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl