Gorący październik dla sieci Biedronka. Kilka otwarć tygodniowo

Październik w tym roku to gorący okres dla sieci sklepów Biedronka. Co tydzień nowe placówki będą otwierać się w całej Polsce. Na koniec pierwszej połowy br. Biedronka liczyła aż 2916 sklepów, a celem na ten rok jest 3 tys. sklepów.

Biedronka przyspiesza tempo otwarć – tylko 30 września sieć otworzyła aż cztery sklepy w regionach całej Polski. Otwarcia świętowało Świecie na Kujawach, lubuski Konotop, małopolskie Mokrzyska i dolnośląska Oława. Kolejne dni października przyniosą następne  otwarcia – klienci odwiedzą nowe sklepy m.in. w Gdyni i Nowym Sączu, a także zmodernizowane sklepy w Łodzi i Częstochowie.

– Współcześnie klient od nowoczesnej sieci handlowej oczekuje nie tylko dużego asortymentu, ale również zastosowania innowacyjnych rozwiązań usprawniających zakupy. Z każdym tygodniem staramy się otwierać nowe placówki lub te które zmodernizowaliśmy do najnowszego standardu. Sklepy, które uruchamiamy zyskują nowe oblicze, są jeszcze bardziej przestronne i intuicyjne dla klientów. Każdemu otwarciu towarzyszą duże rabaty, a po zakupach zapraszamy naszych klientów na degustacje kawy, ciast czy pieczywa. Nie zapominamy również o najmłodszych – dla nich przygotowujemy balony i animacje – mówi Szymon Sochacki, dyrektor ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka.

Sklep w centrum handlowym

Otwarta 30 września w Oławie Biedronka znajduje się w centrum handlowym Quick Park. Placówka powstała w formacie 2.0, który oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów. W placówce zostały wydzielone strefy z pieczywem, owocami i warzywami oraz kosmetykami. Oznaczone są też moduły z artykułami promocyjnymi.

Ze względu na to, że troska o środowisko jest jednym z filarów społecznej odpowiedzialności Biedronki, w placówce w centrum handlowym Quick Park zainstalowano zaawansowane ekologiczne rozwiązania, m.in. oświetlenie LED oraz zamontowano regały chłodnicze, wykorzystujące przyjazny dla środowiska gaz CO2.

Powierzchnia Biedronki przy ul. Nowy Otok 11 to 693 mkw.. W placówce zamontowano 5 kas i zatrudniono 14 pracowników. Na zmotoryzowanych klientów czeka trzypiętrowy parking galerii.

Biedronka z 3 tys. sklepów  na koniec 2019 roku

Miejscowości, w których otwierane są nowe Biedronki są bardzo zróżnicowane, dla przykładu pierwsza Biedronka w Mokrzyskach przypada na 3200 mieszkańców, czyli wszystkich tam zameldowanych. Dla porównania po otwarciu 26 sklepu w Gdyni, na jedną Biedronkę będzie tam przypadało 9,5 tys. mieszkańców.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki.  Na koniec pierwszej połowy br. Biedronka liczyła aż 2916 sklepów, które odwiedzało średnio 4 mln klientów w ponad 1,1 tys. miejscowościach na terenie Polski, celem na ten rok jest 3 tys. sklepów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.

Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl