Galeria Słowiańska w Zgorzelcu otwarta po rozbudowie

Carrefour Polska zakończył rozbudowę Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu. W odnowionym i powiększonym o blisko 3 tys. mkw. obiekcie pojawiły się nowe marki, m.in. Smyk i Pepco, a dotychczasowi najemcy kompleksowo odświeżyli lub przebudowali swoje lokale. Rozbudowie uległa także strefa restauracyjna oraz parking. Odświeżony wizerunek obiektu promuje kampania marketingowa pod hasłem „Nowe rozdanie”.

Niedawno ukończona rozbudowa jest już drugą inwestycją na tak dużą skalę w historii Galerii Słowiańskiej, po udanym remodelingu przeprowadzonym w 2016 r. Dogodne położenie przy wjeździe do Zgorzelca od strony Wrocławia, Jeleniej Góry i Bogatyni, a także zróżnicowana i atrakcyjna oferta sprawiają, że jest to miejsce chętnie odwiedzane zarówno przez zgorzelczan, jak i klientów z sąsiadujących miejscowości, których liczba wciąż wzrasta. W wyniku niedawno zakończonej inwestycji Galeria Słowiańska zyskała blisko 3 tys. mkw., co przełożyło się na 18,6 tys. GLA.

Galeria Słowiańska zyskała dodatkowe 3 tys. mkw.

Dzięki rozbudowie, do obecnych już marek, takich jak Reserved, Sinsay, Cropp, House czy sklep Home&You, dołączyły nowe, polskie i międzynarodowe brandy, w tym Quiosque, Smyk i Pepco, a także By O la la. Poszerzona została także oferta gastronomiczna, m.in. poprzez otwarcie restauracji Mania Smakowania. W ślad za rozbudową galerii, wiele obecnych już marek dokonało całkowitej przebudowy lub odświeżenia wystroju zajmowanych lokali. Nowe koncepty sklepów i punktów usługowych wprowadzili m.in. Home&You, sklep zoologiczny ZOO-Hobby czy restauracja turecka Dedekebap. W inwestycji uwzględniono również potrzeby zmotoryzowanych klientów, dla których przeznaczono 160 dodatkowych miejsc postojowych.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 tys. sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie  i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 tys. pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl