Kolejne salony LPP w centrach handlowych przyjmą używaną odzież

Do salonów Reserved, w których Grupa LPP już od ponad roku prowadzi zbiórki używanej odzieży, dołączają kolejne lokalizacje. Od września br. pojemniki na ubrania
z dowolną metką pojawią się w 30 salonach marek House i Mohito. Dzięki trwającej od 2018 roku akcji już półtorej tony odzieży pochodzącej ze zbiórki w salonach flagowej marki polskiego producenta zyskało drugie życie i trafiło do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.

Klienci odwiedzający salony należącej do LPP marki Reserved już od ponad roku mogą zostawiać używane ubrania w specjalnie do tego przeznaczonych pojemnikach. Od początku trwania projektu ze zbiórek od klientów do potrzebujących trafiło do już ponad półtorej tony ubrań.

30 salonów marek House i Mohito prowadzi zbiórkę odzieży

– Zbiórka odzieży ma dla nas podwójny wymiar. Z jednej strony dzięki tej akcji możemy wspierać osoby potrzebujące, z drugiej to bardzo ważny aspekt działań proekologicznych, ponieważ ubrania dostają w ten sposób drugie życie. Tym bardziej cieszymy się, że nasza akcja spotkała się ze sporym zainteresowaniem i tyle osób zdecydowało się skorzystać z możliwości przyniesienia do naszych salonów ubrań zamiast wyrzucania ich na śmietnik. Efekty prowadzonej już ponad rok zbiórki są obiecujące, dlatego zdecydowaliśmy się od września tego roku rozszerzyć projekt o kolejnych 30 salonów naszych marek House i Mohito – komentuje Anna Miazga, koordynatorka ds. CSR w LPP.

Kontenery na używaną odzież w salonach House i Mohito są dostępne w centrach handlowych zlokalizowanych w większości dużych miast w Polsce. Podobnie jak w przypadku zbiórki w sklepach Reserved, zgromadzone w ten sposób ubrania trafią do potrzebujących za pośrednictwem Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta, prowadzącego noclegownie  dla bezdomnych w całej Polsce. Dotychczasowe wsparcie polskiego producenta znalazło uznanie Gdańskiego Koła Towarzystwa, które przyznało firmie nagrodę Pomagacza Roku im. Romana Koturbasza.

– Współpraca z organizacją opiekującą się na co dzień osobami w trudnej sytuacji życiowej to dla nas gwarancja, że wszystkie przekazane przez naszych klientów ubrania trafią do tych, którzy tego naprawdę potrzebują. Nagroda, którą otrzymaliśmy to dla nas bardzo miłe wyróżnienie, ale też potwierdzenie, jak ważne są inicjatywy odpowiadające na realne potrzeby osób z naszego otoczenia – dodaje Anna Miazga.

Branża odzieżowa wciąż szuka rozwiązań, dzięki którym możliwe jest ograniczenie jej wpływu na środowisko naturalne. Dla LPP zbiórka używanej odzieży i nadawanie im w ten sposób drugiego życia to istotny element pozwalający firmie rozwijać się w sposób zrównoważony i zgodny z zasadami odpowiedzialności społecznej.

LPP prowadzi sieć ponad 1,7 tys. sklepów

LPP SA jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez ponad 25 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś kolekcje na 24 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada sieć ponad 1,7 tys. salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1 mln mkw. oraz sklepy on-line w 12 krajach Europy. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia, polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 200 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę tworząc miejsca pracy dla ponad 25 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl