Centra z portfolio Apsys Polska z 4 nagrodami ICSC

Centra zarządzane przez Apsys Polska po raz kolejny zdobyły nagrody w prestiżowym konkursie ICSC Solal Marketing Awards 2019. Aż cztery projekty z Posnanii, Galerii Katowickiej i Manufaktury znalazły się w gronie najlepszych europejskich realizacji z obszaru marketingu, wyróżnionych przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych ICSC. Na uroczystej gali, która odbyła się w Londynie, Apsys Polska jako jedyna firma z naszego kraju odebrał statuetki w kategoriach: Corporate Social Responsibility (CSR), Customer Service i Tactical Activation.

Aż dwie nagrody trafiły do Posnanii. Wielkopolskie centrum zdobyło złotą statuetkę w kategorii Tactical Activation za kampanię 360° Posnania Shopping Cardio Challenge, która wygenerowała imponujące wzrosty odwiedzalności i obrotów w bardzo konkurencyjnym okresie zimowych wyprzedaży. Kampania objęła aktywację online opartą o formaty video, ambient na terenie centrum, akcję „spalania kalorii” wspierającą Fundację Szpiku oraz wielki finałowy event z gwiazdami polskiego fitnessu Fit Lovers.

Do Posnanii trafiła także srebrna nagroda w kategorii Customer Service za Program #better2gether, wspierający najemców w dostarczaniu najwyższej jakości obsługi klienta i wyjątkowych doświadczeń zakupowych. Stanowi to potwierdzenie, że ścisła współpraca między zarządcą centrum a najemcami daje najlepsze wyniki.

Galeria Katowicka

Bezkonkurencyjna w kategorii Corporate Social Responsibility (CSR) okazała się Galeria Katowicka, która otrzymała złotą nagrodę za wieloaspektowy program „Katowicka dla Autyzmu”. Stanowi on wyjątkowe na skalę europejską wykorzystanie potencjału przestrzeni centrum handlowego w zakresie kształtowania postaw i wartości społecznych. Poprzez pionierskie działania galeria poprawia dostępność obiektu dla osób z ASD oraz podnosi świadomość i wiedzę na temat spektrum autyzmu. Obejmują one zarówno przystosowanie techniczne galerii (m.in. stworzenie Pokoju Wyciszenia, wprowadzenie „cichych godzin”), jak i szkolenia, warsztaty edukacyjne, spektakl teatralny czy pokaz pierwszej w Polsce produkcji VR, pozwalającej przybliżyć optykę osób ze spektrum autyzmu.

Honorowy certyfikat w tej samej kategorii otrzymała łódzka Manufaktura za projekt „The World of Comics”. Wykorzystując popularność sztuki komiksowej, we współpracy z Międzynarodowym Konkursem Gier i Komiksów centrum przygotowało dedykowane grafiki nawiązujące do historii Manufaktury i w humorystyczny sposób pokazujące ofertę najemców. Zostały one wykorzystane na wysłonach witryn remontowanych lokali a następnie zgodnie z ideą „zero waste” przerobione na wyjątkowe torby.

Najlepsze i najbardziej efektywne kampanie

– Nagrody ICSC Solal Marketing Awards wyróżniają najlepsze i najbardziej efektywne kampanie marketingowe z branży centrów handlowych na arenie międzynarodowej. Cieszymy się, że zarządzane przez nas centra po raz kolejny znalazły się w gronie zwycięzców. Tegoroczne statuetki utwierdzają nas w przekonaniu, że obejmujemy odpowiedni kierunek stawiając na solidny komponent społeczny w realizowanych projektach, a jednocześnie motywują do dalszych intensywnych prac nad realizacją niestandardowych pomysłów. Serdecznie gratuluję Posnanii, Galerii Katowickiej oraz Manufakturze tegorocznego sukcesu – mówi Agnieszka Tomczak – Tuzińska, dyrektor marketingu  w Apsys Polska.

ISCS Solal Marketing Awards to jedne z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród marketingowych w branży retail. W tym roku nominowani do konkursu rywalizowali  o nagrody główne w 9 kategoriach oraz o dwa wyróżnienia specjalne. Uroczysta gala rozdania nagród odbyła się 25 września 2019 r. podczas ICSC Retail Innovation Forum w Londynie.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy na rynku polskim należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1 mln mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl