PizzaPortal.pl: zamawiający wolą płacić bezgotówkowo 

Ponad połowa zamawiających dania za pomocą PizzaPortal.pl jako preferowany środek płatności wskazała transakcje bezgotówkowe, wynika z raportu PizzaPortal.pl „Klikasz i jesz. Raport o rynku dostaw jedzenia w Polsce”. Płatności online na PizzaPortal.pl preferują przede wszystkim mieszkańcy dużych miast.

60 proc. Polaków deklaruje, że woli rozliczać się bezgotówkowo. Zamawiający na PizzaPortal.pl też znacznie częściej wybierają płatności online niż gotówką. W miastach poniżej 70 tys. osób różnica jest niewielka, ale odsetek osób preferujących regulowanie rachunku online na PizzaPortal.pl wzrasta wraz z liczbą mieszkańców miast.

– W miastach powyżej 250 tys. osób aż 70 proc. wszystkich transakcji stanowią te bezgotówkowe. To szybki sposób na uregulowanie rachunku, a cały proces zamawiania dania skracamy do minimum. Na PizzaPortal.pl klienci mogą skorzystać z kilku metod płatności. To oczywiście zapłata gotówką podczas odbierania zamówienia, skorzystanie z punktów programu lojalnościowego czy płatności bezgotówkowe np. za pomocą  kart płatniczych – mówi Tomasz Lipiński, dyrektor marketingu PizzaPortal.pl.

Blisko 4 tys. restauracji

PizzaPortal.pl jest pierwszym w Polsce serwisem umożliwiającym zamawianie jedzenia online. Działa na rynku od 2010 roku i skupia oferty blisko 4 tys. restauracji z ponad 300 miast w całym kraju.

Przypomnjmy, że PizzaPortal.pl ma nowego właściciela, z którym rozwinie obszar dostaw. Pierwszy w Polsce serwis umożliwiający zamawianie jedzenia online, należy do Glovo – najpopularniejszego hiszpańskiego agregatora założonego w 2015 roku w Barcelonie. Glovo to obecnie najszybciej rozwijający się gracz na rynku dostaw jedzenia, prowadzący działalność w 26 krajach. Dotychczasowy właściciel PizzaPortal.pl AmRest Holdings 13 sierpnia br. zbył 100 proc. udziałów w PizzaPortal.pl za łączną kwotę 30 mln EUR plus 5 mln EUR kwoty warunkowej („earn-out”).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl