Debiut marki La’Mona w Pasażu Łódzkim

La’Mona w Pasażu Łódzkim

21 września otwarto nowy sklep marki odzieżowej La’Mona. Jest to pierwszy lokal tej marki w Polsce.

Pasaż Łódzki oferuje duży wybór marek odzieżowych, różnorodnych pod względem stylu, jak i cen. Teraz do stałej oferty centrum handlowego dołączył nowy najemca, który ma do zaproponowania modną, elegancką odzież dla kobiet, które szukają ubrań stylowych, z klasą a jednocześnie zgodnych z najnowszymi trendami. Nowy najemca wzbogacił ofertę Pasażu Łódzkiego o dobre jakościowo damskie ubrania wieczorowe.

– Cieszymy się, że pierwszy butik tej marki otworzony został właśnie w Pasażu. Dzięki nowemu najemcy nasz klient zyskał nowe spojrzenie na modę damską. Poszerzając ofertę modową stajemy się jeszcze bardziej atrakcyjni dla klientów – mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.

Pasaż Łódzki optymalizuje swoją ofertę, tak by każdy klient mógł znaleźć w niej coś dla siebie. Właścicielem Centrum Handlowego jest fundusz Pradera Central & Eastern Fund. Aktualnie na terenie Centrum znajdują się m.in. takie marki modowe jak: Only, H&M, TK Maxx, Gattaia&Vanilla, Diverse. Teraz do grona najemców dołącza również La’Mona, która idealnie wpasuje się w potrzeby klientów.

Szeroka oferta Pasażu Łódzkiego

Pasaż Łódzki został otwarty 11 października 2000 roku. Do dyspozycji klientów jest 57 butików, w tym kilkanaście punktów usługowych oraz 6 punktów gastronomicznych, Decathlon, Norauto i hipermarket Auchan. Pasaż Łódzki stawia na unikalne marki takie jak Toys‘R’us czy Decathlon, dzięki którym wyróżnia się na łódzkim rynku i zjednuje sobie stałych klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Pasaż Łódzki stale powiększa swoją ofertę, wśród której można znaleźć marki takie jak TK Maxx, Empik, czy Jysk. Główne zalety Centrum to łatwo dostępna lokalizacja, rodzinna atmosfera, duży wygodny parking oraz ciekawa oferta handlowa. Centrum oferuje szereg udogodnień zarówno dla rodziców z dziećmi, jak i dla osób z niepełnosprawnością.

Zarządcą obiektu jest Apsys – jeden z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1,1 mln mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl