Top Secret poprawia sprzedaż

Obroty w krajowych sklepach Top Secret wzrosły we wrześniu o ok. 12 proc. w ujęciu r./r. W poprawie sprzedaży pomogły efektywne działania promocyjne. Łączne przychody całej sieci Top Secret w minionym miesiącu wyniosły z kolei 17 mln zł i były nieznacznie wyższe niż rok wcześniej.

Sprzedaż towarów Top Secret we wrześniu br. wyniosła łącznie ok. 17 mln zł i była wyższa o ok. 2 proc. porównując do września poprzedniego roku. Jednocześnie powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec minionego miesiąca zmniejszyła się o 4 proc. r./r. i wyniosła 34,8 tys. mkw. W ujęciu narastającym sprzedaż Top Secret wyniosła ok. 167 mln zł i była ok. 1 proc. niższa niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

W tym przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w minionym miesiącu wyniosły 2,4 mln zł co oznacza spadek o 9 proc. w ujęciu r./r. Narastająco sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 24,4 mln zł i była ok. 1 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

W ujęciu geograficznym sprzedaż w Polsce zwiększyła się we wrześniu o ok. 9 proc. r./r. a samych sklepach Top Secret poprawiła się o ok. 12 proc. – Było to rezultatem sprawnie przeprowadzonych działań promocyjnych. Jednocześnie udział sprzedaży towarów z poprzednich sezonów w sklepach Top Secret zwiększył się ponad dwukrotnie w porównaniu do roku poprzedniego. W ten sposób realizujemy plan optymalizacji poziomu zapasów co zapewni nam uzyskiwanie wyższych marż i poprawę efektywności działania – podkreślił Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan. Sprzedaż na rynkach zagranicznych była niższa o 40 proc. r./r.

W związku z zakończeniem sprawowania kontroli nad spółką TXM SA w restrukturyzacji od 18 lipca br. dane dotyczące sprzedaży tej spółki nie są publikowane przez Grupę Redan.

Grupa Redan

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. W segmencie modowym Redan zleca produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. Sprzedaż prowadzona jest w sieci około 250 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się monobrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Redan aktywnie wspiera Fundację „Happy Kids”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.