Mitsuro Restaurants otworzy trzy nowe restauracje w Poznaniu

Mitsuro Restaurants Sp. z o.o., jeden z prężniej rozwijających się podmiotów w branży gastronomicznej, jesienią otworzy w Poznaniu trzy nowe koncepty restauracyjne.

Grupa wybrała na nowe lokalizacje centrum Stary Browar w którym od kilku miesięcy trwają prace związane z budową nowej strefy gastronomicznej. Powstająca w obiekcie specjalna przestrzeń będzie stanowić własną submarkę o nazwie Food Park.

– Ważne zmiany trwają także w strefie restauracyjnej na Dziedzińcu Starego Browaru, który zyskał nowego kluczowego najemcę. Aż trzy lokale urządza tutaj grupa Mitsuro Restaurants. Dziedziniec dedykowany jest nowoczesnym restauracjom z obsługą kelnerską oraz konceptom autorskim – komentuje Magdalena Kowalak, prezes spółki zarządzającej Starym Browarem.

– Będą to na pewno 2 koncepty restauracyjne i 1 koncept imprezowy – dodaje Daria Sieracka, Project Manager z Mitsuro Restaurants.

To, jak podkreśla zarząd obiektu, niezwykle atrakcyjna lokalizacja ze względu na umiejscowienie w ciągu komunikacyjnym między Atrium a Pasażem, wyróżniająca się a także walorami estetycznymi – widok na park i zabytkowe budynki Browaru Huggerów – willę, Słodownię i Susznię. – Wierzymy, że nowy najemca dodatkowo ożywi tę przestrzeń. Mitsuro wprowadzi do Starego Browaru aż trzy koncepty z portfolio grupy: Matii Sushi & Japanese Grill, Whiskey in the Jar oraz klub Tequilarnia – podkreśla Magdalena Kowalak.

Restauracje Grupy Mitsuro w Starym Browarze

Mitsuro Restaurants Sp. z o.o., to jeden z najprężniej rozwijających się podmiotów w branży gastronomicznej. Spółka powołana w styczniu 2010 roku, to w 100 proc. polski kapitał i jedna z najsłynniejszych firm gastronomicznych na wielkopolskim rynku, wyróżniająca się na tle konkurencji dbałością o jakość oferowanych usług.

Mitsuro Restaurants prowadzi aktualnie 6 restauracji; 3 pod szyldem Whiskey in the Jar w Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi, a także 3 lokale w Poznaniu pod szyldami Tequilarnia, Matti Sushi i Violet Sushi.

Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use: handlowym i  kulturalnym w sercu Poznania, odwiedzanym każdego roku przez około 9 milionów osób. Znajduje się tu ponad 200 sklepów – marek globalnych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek premium), ponad 20 restauracji i kawiarni (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejsze w Polsce Multikino, kluby muzyczne, 5-gwiazdkowy hotel butikowy Blow Up Hall 5050 oraz 4-hektarowy park, w którym latem odbywają liczne bezpłatne wydarzenia przyciągające tysiące Poznaniaków i turystów. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Dziś Stary Browar to manifest miejskiego życia: zakupy, wydarzenia i liczne okazje do jakościowego spędzania czasu: wystawy, koncerty, pokazy mody, warsztaty, relaks w parku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl