Strategiczne i strukturalne zmiany w Gastromall Group

Tegoroczna jesień to dla Gastromall Group bardzo intensywny czas. Choć od początku swojej działalności, zespół specjalistów nastawiony jest na szeroko pojęty rozwój, to bieżący rok już w tym momencie można uznać, że jest rokiem przełomowym dla Gastromall Group. Rozpoczynający się natomiast trzeci kwartał niesie dla firmy szereg zmian zarówno strukturalnych, jak i strategicznych.

W portfolio Gastromall Group znajdują się takie marki jak: Deli Sandwich, City Kebab, City Break, a także największa sieć restauracji serwująca dania na wagę w ujednoliconej cenie – Restauracje Olimp. To właśnie w kontekście tego konceptu zaplanowana jest najbardziej dynamiczna ekspansja na następne lata.

Gastromall Group ukierunkowany jest nie tylko na rozwój lokali własnych, ale także na  rozbudowę sieci franczyzowej. Każdego roku do grona partnerów biznesowych GG dołączają nowi przedsiębiorcy, którzy doskonale rozumieją czym jest efekt synergii i współpracy. Razem można więcej i jak widać, nie jest to utarty frazes. Tylko we wrześniu sieć Restauracji Olimp powiększyła się o trzy nowe lokale we Wrocławiu, Łodzi i Pile, które będą działać w systemie franczyzowym. Nowe inwestycje są lokowane w prestiżowych centrach biurowych i handlowych, dlatego zbliżające otwarcia restauracji w biurowcu Retro House Office we Wrocławiu, czy Imagine w Łodzi ma priorytetowy status.

restauracja-olimp

– Od lat prowadzimy restauracje w centrach biurowych, doskonale znamy potrzeby pracowników korzystających z naszych lokali – mówi Izabela Domaradzka, Dyrektor Działu Marketingu w Gastromall Group. – To osoby wymagające, świadome, które wiedzą, że zbilansowana dieta jest jednym z najważniejszych ogniw work – life balance. Patrzymy na naszych Gości w sposób holistyczny, dlatego doskonałemu smakowi dań towarzyszy odpowiednio zaprojektowane wnętrze, w którym spędzają swoją przerwę w pracy. Poprzez odpowiednią aranżację przestrzeni, chcemy stworzyć miejsce, gdzie faktycznie mogą złapać oddech i odpocząć. W restauracjach króluje zieleń i jasne drewno. Wygodne kanapy zapewniają wygodę i odprężenie, duże ławy sprzyjają natomiast integracji i zachęcają do wspólnej celebracji posiłku – dodaje Izabela Domaradzka.

Rozszerzenie ekspansji o Piłę, jest dla firmy szczególnie istotne ze względu na umocnienie działań na północy kraju. Co więcej, w centrum handlowym VIVO! Piła zostały otwarte jednocześnie trzy lokale gastronomiczne z portfolio firmy: wspomniana wcześniej Restauracja Olimp, City Kebab, a także Makarun, którego inwestorem strategicznym jest Gastromall Group.

– Prace związane z otwarciem w Pile były dużym wyzwaniem zarówno dla zespołu inwestycyjnego, marketingowego, jak i dla firm współpracujących – zaznacza Ewa Pisarczyk, Marketing Account Manager, odpowiedzialna w GG  za działania promocyjne dla restauracji franczyzowych. – Zakładam, że wdrożenie projektu dla trzech różnych marek, na nowym rynku nie przebiegłoby tak sprawnie i płynnie, gdyby nie ogromna świadomość biznesowa, a także chęć współpracy, jaką wykazał się nasz nowy franczyzobiorca. Akcja promocyjna lokali, podzielona na cztery etapy trwa cały miesiąc od dnia otwarcia i jest wsparta wielkoformatowymi reklamami na terenie Centrum Handlowego oraz działaniami w Social Media – dodaje.

– Już dziś możemy śmiało stwierdzić, że zeszłoroczny rebranding Restauracji Olimp zaowocował zwiększeniem zainteresowania i sympatii do marki nie tylko wśród szukających smacznych punktów na mapie Polski, ale także wśród inwestorów – mówi Tomasz Sypek, Dyrektor Działu Technicznego w Gastromall Group.

Gastromall Group na SCF 2019

Gastromall Group można było również spotkać na jesiennych targach SCF 2019 CEE w Warszawie, gdzie wystąpił jako partner gastronomiczny. – Udział w targach to dla nas bardzo ważne wydarzenie ponieważ nic tak nie rozwija świadomości biznesowej, jak merytoryczne spotkania z osobami z branży, a także branż pokrewnych. Wymiana spostrzeżeń i opinii podczas takiego eventu czy uczestnictwo w panelach dyskusyjnych jest dla nas zawsze olbrzymią dawką inspiracji – mówi Piotr Niemiec, Prezes Gastromall Group. – W tym roku nasze stoisko znajdowało się w strefie meeting point, gdzie uczestnicy SCF mogli w swobodnej atmosferze przeprowadzić rozmowy ze swoimi kontrahentami. Odwiedzający mieli okazję również poznać Gastromall Group oraz jej wiodące marki, dzięki komunikacji w formie digital, jak i dzięki standardowym broszurom informacyjnym. Uczestnicy SCF mogli również skosztować kilku rodzajów autorskiej pizzy wypiekanej w trzy minuty, która jest flagowym produktem konceptu Deli Sandwich – dodaje.

Podczas jesiennych targów SCF miała miejsce oficjalna prezentacja nowej identyfikacji wizualnej Gastromall Group. Specjalnie przygotowane animacje przedstawiły logotyp firmy w nowej odsłonie. Nowa, zmodernizowana linia graficzna ma na celu podkreślenie strategii, opartej na idei zdrowego odżywiania przy jednoczesnym zachowaniu biznesowego charakteru. Motyw koła – talerza nawiązuje do kompleksowości działań firmy od lat działającej w branży gastronomicznej. Zastosowanie stonowanych kolorów odwołuje się do zrównoważonego rozwoju i stabilnej pozycji na rynku.

Rebranding Gastromall Group jest procesowany od początku roku i wiąże się z szeregiem działań wspierających, takich jak uruchomienie profilu na LinkdIn’ie czy stworzeniem nowej strony wizerunkowej firmy.

– Stawiamy na transparentność i autentyczność. Chcemy być bliżej naszych partnerów biznesowych, a także dzielić się naszymi osiągnięciami i sukcesami – zaznacza Joanna Basiura, HR Manager w Gastromall Group. – Nasze dokonania to przede wszystkim zasługa zgranych zespołów współpracujących ze sobą na różnych płaszczyznach.  Używając platform jak LinkedIn czy Facebook, chcemy pochwalić się naszymi dokonaniami, a także inspirować innych do działania. Zakładamy, że będzie ich każdego miesiąca więcej, ze względu na rozpoczęty już proces rozbudowy struktury i tym samym dołączenia do zespołów nowych specjalistów – dodaje.

Olimp Restauracje

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl