Toruńskie centrum handlowe przeszło rebranding

Działające od 17 lat w Toruniu Centrum Handlowe Bielawy zmienia nazwę. Od teraz będzie nazywać się Nowe Bielawy. Rebranding to efekt modernizacji całego obiektu, w tym jego oferty.

Od teraz klienci robiący zakupy w CH Bielawy zrobią je w Nowych Bielawach. Jedno z pierwszych centrów handlowych w Toruniu właśnie zmieniło nazwę. Jak przekonują przedstawiciele obiektu, ma ona podkreślić kolejny rozdział w historii centrum, a także zwrócić uwagę na znaczące zmiany, jakie zaszły tu w ostatnich miesiącach.

Nowe Bielawy zastępują CH Bielawy

W parze z nową nazwą zaprezentowano także nowe logo. To od teraz składa się z sygnetu, czyli elementu graficznego, którym jest okrąg z wpisaną literą „N”, nawiązującą do słowa „nowe”. Znajdująca się w sygnecie fala to z kolei symboliczne rozdzielenie przeszłości i przyszłości. Obok grafiki pojawia się obecna nazwa.

Oprócz tego klienci zyskali też nowoczesną platformę internetową. Ta zapewnia m.in. łatwy dostęp do mapy obiektu, także w wersji mobilnej, listy sklepów i kontaktów do nich czy zapowiedzi wydarzeń. Serwis umożliwia również zamówienie online karty podarunkowej oraz sprawdzenie aktualnych promocji w sklepach.

– Nazwą, logotypem i stroną www chcemy podkreślić znaczące i realne zmiany, jakie w ostatnim czasie zaszły w naszym centrum handlowym. Te objęły zarówno modernizację wnętrz i elewacji, realizację nowej strategii marketingowej, jak również ofertę, w której pojawiło się wiele nowych marek. Nie jest to więc tylko zmiana czysto wizerunkowa, ale kolejny etap w rozwoju obiektu – mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w Newbridge Poland.

Modernizacja i nowa oferta

W ten etap Nowe Bielawy wchodzą w pełni przygotowane. Ostatnie kilkanaście miesięcy przyniosły bowiem całą serię znaczących inwestycji. Centrum handlowe zmodernizowało swoją strefę gastronomiczną, tworząc nowoczesną przestrzeń spełniającą założenia idei „trzeciego miejsca”, czyli miejsca zapewniającego relaks.

Ponadto inwestor wymienił na terenie całego obiektu posadzkę, rozjaśniając tym samym aleje handlowe. Dopełnieniem inwestycji stały się nowoczesne strefy wypoczynkowe, dające możliwość m.in. podładowania urządzeń mobilnych. Miejsca te niedawno wzbogacono też o biblioteczki bookcrossingowe, współtworzone przez klientów.

Na terenie całego obiektu zmodernizowano również oświetlenie, wprowadzając energooszczędne LED-y minimalizujące zużycie energii. Na ukończeniu są już prace związane z elewacją, która zostanie całkowicie zmodernizowana. Wejścia do centrum zostaną wyraźnie zaznaczone, a całości dopełni nowe logo.

To jednak nie jedyne zmiany, jakie wiążą się z nową nazwą. Dzięki nowej strategii leasingowej centrum handlowe porządkuje i odświeża swoją ofertę. W efekcie klienci mogą znaleźć tutaj popularne marki modowe takie jak: Carry, Big Star, Triumph,  Ryłko czy CCC. Centrum handlowe Nowe Bielawy znane jest także z bogatej oferty wyposażenia wnętrz, którą tworzy Jysk, home&you oraz sąsiadujący Leroy Merlin.

– Ostatnimi zmianami dajemy naszym klientom jasny sygnał, że teraz mają możliwość zrobienia zakupów w nowoczesnym centrum convenience, które dynamicznie się rozwija i w siebie inwestuje. Co więcej, rebrandingiem podkreślamy, że mamy nową, atrakcyjną ofertę, która dopasowana jest do codziennych potrzeb całej rodziny – mówi Pyrkowska. – To także jasny sygnał, jaki wysyłamy w kierunku naszych partnerów biznesowych. Zależy nam na tym, aby docenić marki już u nas obecne od lat, a tym samym dać im solidny argument do dalszej współpracy. Jednocześnie także zwracamy uwagę nowych najemców, pokazując, że mamy dziś do zaoferowania atrakcyjną powierzchnię handlową w obiekcie, który jest doinwestowany i który się stale rozwija, zgodnie z panującymi na rynku trendami – dodaje.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl