Nowy wymiar sklepu Kaufland we Wrocławiu. Pierwszy taki koncept szybkich zakupów

kaufland-wroclaw

– Sieć Kaufland dynamicznie rozwija się w Polsce. Aktualnie posiadamy 212 sklepów zlokalizowanych w całym kraju. Każda nasza nowa inwestycja realizowana jest zgodnie z najwyższymi europejskimi standardami w oparciu o nowoczesne i przyjazne dla środowiska rozwiązania – mówi Ewelina Jarosińska, członek zarządu i szef Departamentu Obszary Centralne w Kaufland Polska.

Na początku tego roku przy skrzyżowaniu ulic Długosza i Czajkowskiego we Wrocławiu powstał nowy sklep sieci Kaufland. W ramach inwestycji w Karłowicach modernizacją objęto także sąsiadujące ulice. Podczas budowy marketu zmodernizowano ulicę Długosza, a już pod koniec października mieszkańcy będą mogli poruszać się po odnowionej ulicy Czajkowskiego.

Sklep Kaufland we wrocławskich Karłowicach został otwarty 31 stycznia br. i jest jednym z najbardziej nowoczesnych obiektów handlowych, wybudowanych zgodnie z najwyższym europejskim standardem i zasadami zrównoważonego rozwoju. Po raz pierwszy wdrożono w nim koncept szybkich codziennych zakupów, który zlokalizowany jest tuż przy wejściu. Znajduje się tam również kawomat Kaufland z preferencyjnymi cenami kawy K-to Go, przygotowywanej ze świeżo mielonych ziaren. Ponadto obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych i dysponuje nowoczesnym, przestronnym parkingiem z miejscami dla osób niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi. Sklep wyróżnia się także szerokim i zróżnicowanym asortymentem, w tym rozbudowanym działem z produktami świeżymi, działem z produktami regionalnymi i artykułami przemysłowymi.

Jeszcze przed otwarciem marketu z myślą o wygodzie mieszkańców dzielnicy Karłowice oraz klientów sklepu Kaufland przeprowadził szereg prac budowlanych, w tym modernizację ulic w pobliżu marketu. Przeprowadzone prace obejmowały położenie nowej nawierzchni ulicy oraz częściową przebudowę infrastruktury, m.in. budowę dodatkowych pasów skrętu. Powstał też nowy chodnik i rozbudowano pasy zieleni, zwiększające atrakcyjność terenu.

Modernizacja infrastruktury wokół sklepu Kaufland

To jednak nie koniec modernizacji. Prace przy rewitalizacji ulicy Czajkowskiego ruszyły 23 lipca i prowadzone są przez Kaufland w porozumieniu z Zarządem Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu. Mają one na celu przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa i infrastruktury na tym obszarze. Skorzystają na tym przede wszystkim mieszkańcy, a przebudowa ulicy Czajkowskiego przyniesie usprawnienie ruchu w ciągu ulicy i na skrzyżowaniu z ulicą Długosza.

– Sieć Kaufland dynamicznie rozwija się w Polsce. Aktualnie posiadamy 212 sklepów zlokalizowanych w całym kraju. Każda nasza nowa inwestycja realizowana jest zgodnie z najwyższymi europejskimi standardami w oparciu o nowoczesne i przyjazne dla środowiska rozwiązania. Dbamy o to, aby nasze sklepy były nie tylko atrakcyjnym miejscem dla naszych klientów, w których wygodnie zrobią zakupy, ale także żeby stanowiły wartość dodaną dla lokalnych społeczności – mówi Ewelina Jarosińska, członek zarządu i szef Departamentu Obszary Centralne w Kaufland Polska.

Prace przy ul. Czajkowskiego prowadzone są na bieżąco i – jeżeli nie wystąpią niespodziewane utrudnienia – pod koniec września planowane jest ułożenie nawierzchni asfaltowej na jednej nitce drogi, a także przywrócony zostanie drugi kierunek ruchu na odcinku od Długosza do przejazdu kolejowego. W najbliższych dniach planowana jest również zmiana organizacji ruchu, która znacząco pomoże w usprawnieniu komunikacji samochodowej w tym rejonie. Całkowite zakończenie przebudowy terenu w sąsiedztwie marketu Kaufland na Karłowicach planowane jest na listopad.

1,2 tys. sklepów Kaufland w Europie

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada około 1,2 tys. sklepów i zatrudnia niemal 150 tys. pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie ok. 212 marketów i zatrudnia ok. 16 tys. pracowników.

Asortyment sieci Kaufland liczy średnio ponad 15 tys. produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland należy do czołowych przedsiębiorstw handlu detalicznego w Europie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl