Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Małopolska z dwoma nowymi Biedronkami

’- Nowe placówki w Mokrzyskach i Nowym Sączu zostały otwarte w formacie 2.0, dzięki czemu są bardzo atrakcyjne wizualnie i przystępne dla klientów. W sklepach wydzielono strefy z owocami i warzywami, pieczywem czy kosmetykami, a także moduły z artykułami promocyjnymi. Każdy klient z łatwością znajdzie w nich swoje ulubione produkty – Aleksandra Przeklasa, regionalny menedżer ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka.

W województwie małopolskim aż dwie nowoczesne Biedronki zostały oddane do dyspozycji klientów – 30 września w Mokrzyskach przy ul. Parafialnej 2 oraz 1 października w Nowym Sączu przy ul. Prażmowskiego 11.  Obie placówki charakteryzują się przyjaznymi dla środowiska rozwiązaniami takimi jak oświetlenie LED czy regały chłodnicze zasilane przez gaz CO2.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Sala sprzedaży nowego sklepu przy ul. Parafialnej 2 ma 490 mkw. powierzchni oraz 3 kasy. W sklepie znalazło się również stoisko w postaci lady mięsno-wędliniarskiej. Przed placówką na zmotoryzowanych klientów czeka parking z 20 miejscami postojowymi. Placówka w Nowym Sączu ma salę sprzedaży liczącą 825 mkw. powierzchni, 4 kasy, a sklep zatrudnia ponad 20 pracowników. Na zmotoryzowanych klientów czeka wygodny i przestronny parking ze 100. miejscami parkingowymi.

– Współcześnie klient od nowoczesnej sieci handlowej oczekuje nie tylko dużego asortymentu, ale również zastosowania innowacyjnych rozwiązań usprawniających zakupy. Z każdym tygodniem staramy się otwierać nowe placówki lub te które zmodernizowaliśmy do najnowszego standardu. Sklepy, które uruchamiamy zyskują nowe oblicze, są jeszcze bardziej przestronne i intuicyjne dla klientów. Każdemu otwarciu towarzyszą duże rabaty, a po zakupach zapraszamy naszych klientów na degustacje kawy, ciast czy pieczywa. Nie zapominamy również o najmłodszych – dla nich przygotowujemy balony i animacje – mówi Szymon Sochacki, dyrektor ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka.

Jeronimo Martins Polska właścicielem Biedronki

Na koniec pierwszej połowy br. Biedronka liczyła aż 2916 sklepów, które odwiedzało średnio 4 mln klientów w ponad 1,1 tys. miejscowościach na terenie Polski, celem na ten rok jest 3 tys. sklepów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.

Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.