Poziom komercjalizacji Arkad Wrocławskich przekroczył 95 proc.

Po niespełna roku od rozpoczęcia realizacji nowej strategii rozwoju poziom komercjalizacji Arkad Wrocławskich przekroczył 95 proc. Do grona najemców centrum handlowego dołączyła właśnie sieć Dealz, która jeszcze w tym roku otworzy lokal o powierzchni ponad 400 mkw. Z początkiem jesieni aż 4 najemców zdecydowało się też na przedłużenie umów, a 1 powiększył lokal.

Właściciel Arkad Wrocławskich – spółka Develia – może mieć powody do zadowolenia. Ostatnie 12 miesięcy to bardzo dobry okres dla tego wrocławskiego obiektu. Skierowanie oferty w stronę rodzin okazało się strzałem w dziesiątkę, a zintegrowane działania marketingowe i leasingowe zaowocowały podpisaniem nowych umów najmu. Wielu najemców zmieniło też lokalizacje i powiększyło lokale.

Dealz wchodzi do Arkad

Z początkiem jesieni tenant-mix Arkad Wrocławskich zasilił Dealz. Lokal o powierzchni 413 mkw. ma zostać otwarty na poziomie 0 centrum handlowego jeszcze w tym roku. Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych firm w konkurencyjnych cenach oraz unikalną ofertę marek brytyjskich, do niedawna niedostępnych na polskim rynku. Dyskont wyróżnia się dużym wyborem produktów spożywczych, drogeryjnych, zabawek, artykułów wyposażenia domu i akcesoriów dla całej rodziny.

Sprawny proces rekomercjalizacji to nie tylko systematycznie otwierane nowe sklepy, ale też przedłużenia obowiązujących umów, relokacje i modernizacje lokali.  W ostatnim czasie umowy z Arkadami Wrocławskimi przedłużyli: salon obuwniczy Ryłko (112,4 mkw.), sklep z odzieżą Pit Bull (91,5 mkw.), salon z biżuterią Briju (81 mkw.) i Cukiernia Sowa (73 mkw.). Z kolei powierzchnię najmu o dodatkowe 140 mkw. powiększył sklep z zabawkami Toys Box. Lokal w nowej odsłonie zajmuje nieco ponad 410 mkw. na poziomie 1. wrocławskiego centrum handlowego.

– Cieszymy się, że wypracowana pod koniec ubiegłego roku strategia się sprawdza. Od początku skupiliśmy się na byciu „otwartym na rodziny”. Tak brzmi też nowe hasło reklamowe Arkad Wrocławskich. Budowa szerokiej oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej dla rodzin opłaciła się. Wprowadzane zmiany znacząco zwiększyły zainteresowanie powierzchnią handlową centrum, a organizowane przez nas eventy z kategorii edutainment przyczyniły się do wzrostu footfallu. Dziś śmiało możemy stwierdzić, że staliśmy się miejscem, do którego rodziny przyjeżdżają nie tylko po to, aby zrobić zakupy, ale też wartościowo spędzić czas z dziećmi – mówi Piotr Pirogowicz, Dyrektor Zarządzający Obiektami Komercyjnymi w Develia S.A.

Arkady Wrocławskie otwarte na rodziny

Należące do Develia S.A. Arkady Wrocławskie proces rewitalizacji rozpoczęły w IV kwartale 2018 roku. Postanowiono wykorzystać ugruntowaną pozycję centrum handlowego na wrocławskim rynku, świetną lokalizację oraz dobre skomunikowanie z miastem i przyciągnąć rodziny poszukujące niebanalnej oferty handlowej i wartościowej rozrywki. Pierwszym krokiem ku realizacji nowej strategii było podpisanie umowy z Klockownią, która w listopadzie 2018 roku zadebiutowała na Dolnym Śląsku. Rodzinne Centrum Edukacji i Zabawy od początku przyciągało do wrocławskiego obiektu rodziny z dziećmi. Na początku czerwca 2019 roku Klockownia przeniosła się do nowego, dużo większego lokalu o powierzchni ponad 450 mkw. Arkady Wrocławskie przeszły też modernizację wnętrz i szereg zmian architektonicznych. W centrum handlowym regularnie odbywają się wydarzenia wpisujące się w trend edutainment, czyli edukację poprzez rozrywkę. Do rozszerzania oferty dla rodzin zachęcani są też najemcy. Zlokalizowane w samym sercu miasta Arkady Wrocławskie stale wzmacniają pozycję i aspirują do tego, aby stać się pierwszym wyborem rodzin z dziećmi na wrocławskiej mapie handlowej.

CH Arkady Wrocławskie zlokalizowane jest w ścisłym centrum Wrocławia. Na 3 poziomach centrum znajduje się 110 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów przygotowanych jest 1,1 tys. miejsc parkingowych. W Arkadach znajduje się też nowoczesne centrum rekreacyjne „Fitness Academy” oraz pierwsze we Wrocławiu OH Kino będące połączeniem najlepszych cech multipleksu z charakterystycznymi elementami dawnej kinematografii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl